ضرورت تشکیل قرارگاه محله ای در مناطق آسیب دیده از زلزله سی سخت

سردار بیعی با تاکید بر راه اندازی قرارگاه محله ای در مناطق آسیب دیده از زلزله، گفت: از هم اکنون باید توزیع چادر، پلاستیک و مواد غذایی در مناطقی که وضعیت نامناسبی دارد و یا تاکنون توزیع نشده، انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران شامگاه شنبه (۲ اسفند) در نشست جمع بندی با گروه های مختلف خدمات رسان در زلزله س سخت بر لزوم اتحاد و همکاری دستگاه ها در خدمات رسانی تاکید کرد.

سردار ربیعی گفت: پیش از برگزاری این نشست به صورت میدانی از خانه های آسیب دیده بازدید و خسارت وارده را از نزدیک بررسی کردیم.

وی با تاکید بر اینکه نباید حق مردم در این بازدیدها ضایع شود، اظهار کرد: مدیریت توزیع باید یکپارچه و آمار دقیق از میزان خسارت ها احصا شود، همچنین باید از التهاب مردم بکاهید، وسایل مردم اکثرا در خانه های تخریب شده و نیمه تخریب مانده است.

مشاوره فرمانده کل سپاه پاسداران ضمن تاکید بر راه اندازی قرارگاه محله ای در مناطق آسیب دیده گفت: از هم اکنون باید توزیع چادر و پلاستیک و مواد غذایی در مناطقی که وضعیت نامناسبی دارد و یا تاکنون توزیع نشده است،انجام شود.

سردار ربیعی افزود: برنامه ریزی دقیقی که خروجی این نشست باشد را در جلسه با استاندار مطرح و به تصویب خواهیم رساند که ابلاغ شود و برنامه های آتی با نظم و دقت بیشتری اجرا شود.

«عباس ایمنی» هم در این نشست گفت: آماده ایم کلیه ماشین آلات و تجهیزات خود را در سی سخت بسیج کنیم و آماده ابلاغ برنامه هستیم.

مدیر بحران قرارگاه خاتم الانبیا اظهار کرد: آمادگی آوار برداری خانه های آسیب دیده و همچنین تهیه و توزیع کانکس و خانه های پیش ساخته را برای مردم داریم.

«علی فرد» هم در این نشست، گفت: طبق برآورد تیم ارزیاب بسیج مهندسین و نظام مهندسی، بیش از ۸۰ درصد از خانه ها تخریب شده است.

شهردار سی سخت گفت: سه هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در سطح شهر سی سخت وجود دارد که با احتساب سوئیت های باغی، بحث تامین اعتبار خانه های تخریب شده بر عهده بنیاد مسکن گذاشته شده است.

کد خبر 1029573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha