مسیر ارتباطی ایلام به خوزستان مسدود می شود

فرماندار شهرستان دهلران گفت: با توجه به شرایط قرمز و بحرانی که در استان خوزستان به وجود آمده است از فردا مسیر ارتباطی ایلام به استان خوزستان مسدود می شود.

«مجید عسگری» در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: با توجه به گسترش موج چهارم کرونا و همچنین جهش های ویروس انگلیسی در  استان خوزستان، بر اساس تصمیم ستاد مبارزه با کرونای استان از فردا یک شنبه خروج  و ورود به استان ایلام از سپتون ممنوع است.

 

وی تصریح کرد: در راستای حفظ سلامت شهروندان و همچنین حفظ وضعیت کنونی شهرستان در بحث کرونا از فردا خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای غیر بومی شهرستان ممنوع خواهد بود.

 

عسگری یادآور شد: تنها خودروهای حمل مواد غذایی، سوخت و همچنین خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی امکان تردد در این مسیر را دارند.

 

فرماندار شهرستان دهلران یادآور شد: از مردم استان به ویژه شهرستان های حوزه جنوبی درخواست می شود که از تردد غیرضروری به استان خوزستان خودداری کنند.

 

رئیس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان دهلران تصریح کرد: متاسفانه در روزها و هفته های گذشته شاهد عادی انگاری مردم نسبت به بیماری کرونا هستیم.

 

فرماندار دهلران گفت: تجمعات در عروسی ها و مراسم های ختم یکی از عوامل اصلی شیوع کرونا طی روزهای اخیر بوده است که انتظار می رود شهروندان از برگزاری مراسمات به سبک و سیاق گذشته خودداری کرده و با رعایت فاصله گذاری با حداقل افراد برگزار کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: چنانچه این موضوع توسط مردم مورد ملاحظه قرار نگیرد دستگاه‌های ذیربط مجموعه اقدامات قانونی را به جهت حفظ سلامت عمومی مردم در دستور کار خود قرار می دهند.

کد خبر 1029579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha