نگاهی به فعالیت کانون شهدای هسته ای زنجان در طرح ایران قوی

کانون فرهنگی و هنری شهدای هسته ای مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان توانست با ثبت فعالیت های خود در طرح ایران قوی، امتیاز خوبی را کسب کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، کانون شهداي هسته اي مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان هرساله فعاليت هاي فرهنگي و هنري خود را همزمان با مناسبت ها انجام مي دهد و کلاس ها و دوره هاي آموزشي هنري و فرهنگي در اين مکان داير مي باشد.

فعالیت های این کانون با شیوع ویروس کرونا نه تنها کمرنگ نشد بلکه بچه های این مسجد در طرح های راهکار و همدلی نیز خوش درخشیدند و با جمع آوری کمک های مردمی و خیرین خدمت رسانی به محرومین و اقشار آسیب پذیر را سرعت بخشیدند.

 

در دوران شيوع ويروس منحوس کرونا، همزمان با فرمايشات رهبر معظم انقلاب، اين کانون در کنار فعاليت هاي جاری خود، در اموري همچون تهیه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی و ضدعفوني معابر متمرکز شد.

کانون فرهنگی و هنری شهدای هسته ای مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان از زمان شیوع ویروس کرونا اقداماتی همچون تقدیر از مدافعان سلامت، کمک های یلدایی، اهدای خون، اجرای طرح سه شنبه های تکریم، توزیع بسته های تحصیلی، معیشتی و بهداشتی، اجرای طرح سراسری نذر نان، یادواره شهدای مدافع حرم و تهیه و توزیع جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم را در کارنامه خود ثبت کرد.

 

کانون فرهنگی و هنری شهدای هسته ای زنجان یکی از کانون های موفق در اجرای طرح ایران قوی نیز است که با ثبت فعالیت های خود در سامانه بچه های مساجد، امتیاز خوبی کسب کرده است.

این کانون در محورهای شبکه سازی و فضای مجازی با تشکیل هیات اندیشه ورز در حوزه تولیدات هنری با اجرای سرود، شعر و ادبیات، در حوزه کتابخوانی با برگزاری طرح شنبه های کتاب، در حوزه قرآن و عترت با برگزاری دوره های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، تفسیر، صحیفه سجادیه و ابتهال، در حوزه فعالیت های اجتماعی با برگزاری دوره های مشاوره و در حوزه آموزش و توانمندسازی با برگزاری دوره های فنی و حرفه ای در رشته های مهارت آموزی نقش آفرینی کرده است.

کد خبر 1029660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha