پویشی برای عرض ارادت دختران به مقام پدر

دختران نوجوان در پویشی که به همت امور فرهنگی خواهران آستان حضرت معصومه(س) برگزار می شود، با یک گزارش کتبی و یا یک عکس از حس و حال خود در عشق‌ورزی به پدرشان را ارائه می کنند.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف،امور فرهنگی خواهران آستان حضرت معصومه(س) همزمان با ماه رجب و به مناسبت ولادت امام علی (ع) پویش «پدرم نام دیگرش کوه است» را برای دختران نوجوان برگزار می‌کند.

 

برای شرکت در این پویش، دختران نوجوان باید یک گزارش کتبی و یا یک عکس از حس و حال خود در عشق‌ورزی به پدرشان و یا بازخورد و نتیجه محبت به پدرشان را به ادمین کانال مجازی معصومانه ارائه کنند.

 

دختران نوجوان باید در روزهای ۸، ۹، ۱۰ اسفندماه تصاویر و گزارش‌های کتبی خود را به همراه اطلاعات درخواستی از جمله نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تماس، استان محل سکونت و سال تولد خود را به نشانی khademyaran_fatemi@ در شبکه مجازی ایتا ارسال کنند.

 

نوجوانان با انجام کارهایی مانند نوشتن متنی در وصف پدر و تقدیم کردن آن به اسطوره زندگیشان، انجام دادن رفتاری که پدرشان انتظار دارد، رفتن بر سر مزار پدر و قول دادن به او و نمایش جلوه‌ای از عشق و محبت نسبت به پدر، می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.

      

کد خبر 1029703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha