فولاد کویر آران و بیدگل در جمع ۱۰۰ شرکت برتر کشور قرار گرفت

رئیس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر شهرستان آران و بیدگل گفت: این مجتمع صنعتی در بیست و سومین همایش شرکت های برتر ایران، با کسب رتبه ۶۴ و صعود ۱۱ پله ای نسبت به سال گذشته، در جمع ۱۰۰ شرکت برتر کشور قرار گرفت.

حمیدرضا خوروش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: بیست و سومین دوره همایش شرکت های برتر ایران، به همت سازمان مدیریت صنعتی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد که مجتمع فولاد کویر توانست در ارزیابی هیئت داوران و براساس نتایج به دست آمده، از میان ۵۰۰ شرکت راه یافته به این همایش، در لیست ۱۰۰ شرکت برتر کشور قرار گیرد.

 

رئیس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل افزود: این مجتمع صنعتی با کسب رتبه ۶۴ شرکت های برتر ایران ضمن صعود ۱۱ پله ای در رده بندی شرکت های برتر، جایگاه خود را در بین شرکت های برتر کشور تثبیت کرد.

 

حمیدرضا خوروش بیان داشت: این رتبه‌ بندی که ۵۰۰ شرکت بزرگ و تاثیرگذار در اقتصاد کشور را معرفی می‌کند با هدف شناسایی جایگاه بنگاه‌های اقتصادی و گروه های صنعتی (رشته های مختلف کسب و کار)، گسترش رقابت بین بنگاه های اقتصادی و کمک به سیاست گذاران اقتصادی کشور انجام می‌شود.

 

رئیس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل تاکید کرد: تفکر رشد، توسعه نگری و پایدار اندیشی از ارکان اساسی فکری و استراتژیک این شرکت صنعتی محسوب می شود.

 

همایش شرکت های برتر ایران هر ساله با حضور مقامات ارشد کشور، سیاست گذاران اقتصادی و صنعتی، مدیران شرکت های برتر و بزرگ کشور، کارشناسان و صاحب نظران اقتصادی، خبرنگاران صنعت و اصحاب رسانه برگزار می شود و از شرکت های پیشرو (انتخاب شده بر اساس روند رشد طی چهار سال اخیر)، تقدیر به عمل می آید.
 

کد خبر 1029715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha