پویش «مسجد، کانون مهر علوی» برای کمک به زلزله زدگان «سی سخت» راه اندازی شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: پویش «مسجد، کانون مهر علوی» به همت فعالان کانون های مساجد استان اردبیل برای کمک به زلزله زدگان سی سخت راه اندازی شد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: پویش «مسجد، کانون مهر علوی» به همت فعالان کانون های مساجد استان اردبیل برای کمک به زلزله زدگان سی سخت راه اندازی شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: همیشه فعالان کانون های مساجد در شرایط سخت و روزهای گرفتاری در کنار هموطنان بوده اند و امروز نیز که مردم روستای «سی سخت» گرفتار زلزله شده اند به کمک آنها خواهیم شتافت.

 

این مقام مسئول ادامه داد: زلزله منطقه «سی سخت» در این ایام کرونایی و زمستانی روزهای سختی را برای هموطنان ایجاد کرده است که باید به کمک آنها بشتابیم.

 

سقاء خاطر نشان کرد: از همه فعالان کانون های مساجد درخواست می شود تا با مشارکت در این طرح کمک های مردمی را از طریق سازمان های خدمت رسان به مناطق زلزله زده ارسال کنند.

 

وی اعلام داشت: تاکنون فعالان کانون های مساجد استان اردبیل توانسته اند در مواقع ضروری با استفاده از پتانسیل مسجد به مناطق زلزله زده و سیل زده کشور کمک های شایانی کرده اند.

 

کد خبر 1029735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha