دریافت معارف نهج البلاغه پاد زهر آسیب های اجتماعی در جامعه است

حجت الاسلام نامور با بیان اینکه معارف عمیق دینی و فرهنگ کهن اسلامی را در بین آحاد مردم مخصوصا قشر جوان باید گسترش دهیم، گفت: دریافت معارف نهج البلاغه پاد زهرآسیب های اجتماعی و فرهنگی در جامعه است.

حجت الاسلام «حمیدرضا نامور» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: تبریک عرض می کنم  سالروز میلاد امیرالمومنین علیه السلام را خدمت همه ی مومنین و هم وطنان استان همدان ان شاءالله بزودی با برطرف شدن بلاء کرونا  راه زیارت حرم باعظمت حضرت امیرالمومنین (ع)  باز بشه و زیارت حضرتش نصیب همه ی آرزومندان شود.

 

 معاون فرهنگی بنیاد غدیر همدان افزود:. حضرت علی (ع) در روز جمعه سیزدهم رجب سال دهم عام الفیل در مکه داخل کعبه متولد  شد و قبل از او کسی در کعبه زاده نشده بود و این  فضلیتی والاست که خداوند برای  جلیل نمودن و ترفیع درجه اش  ارزانی  داشته است

 

وی ادامه داد: از ویژگی های  این امام همام  فعالیت های متعدد بود که حضرت از هیچ کاری دریغ نمی کردند، از قرائت و تفسیر قرآن گرفته تا فقه و کلام و عرفان. از نحو و مبانی عربی گرفته تا هنر سخنوری و خطاطی و اخلاق . تاریخ . نجوم . ریاضی . و همچنین اخلاق نیکو، یاری رساندن به نیازمندان، دفاع از حق مظلومان، شجاعت و کمک به ایتام از برخی ویژگی های بارز این امام همام بود.

 

حجت الاسلام نامور اظهار داشت: دریافت معارف نهج البلاغه  پادزهر سموم اجتماعی و فرهنگی است که  توسط  ارباب رسانه ی غرب در جامعه ی مسلمان امروز  تزریق  می کنند و  تا بتوانیم معارف عمیق دینی و  فرهنگ کهن اسلامی را در بین آحاد مردم مخصوصا قشر جوان گسترش بدهیم.

 

حجت الاسلام نامور گفت: برنامه‌ریزی برای جذب نسل جوان با تکیه بر فناوری‌های نوین و تاکید بر اجرای برنامه‌های علمی، پژوهشی و آموزشی در حوزه غدیر و سیره امیرالمومنین(ع) از جمله اهداف بنیاد غدیر می‌باشد.

 

 

 

 

کد خبر 1029806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha