چراغ جشن گلریزان در خراسان جنوبی روشن شد

با دستور ویژه استاندار خراسان جنوبی، چراغ جشن گلریزان در استان روشن شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «حمید ملانوری» امروز (۳ اسفند) در جلسه برنامه‌ریزی جشن گلریزان ویژه کمک به دانش آموزان نیازمند استان ضمن تبریک اعیاد ماه رجب اظهار کرد: نوعدوستی و کمک های بشردوستانه از صفات برجسته ایرانیان است که به لحاظ فرهنگ غنی دینی، به این مسایل، ورود جدی و پررنگی دارند.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه کارهای خیرخواهانه باعث آرامش وجدان انسان می شود، گفت: خدمت به محرومان و اقدامات خیرخواهانه توفیق و نعمتی است که خداوند به افراد پاک هدیه می دهد.

 

وی ادامه داد: انسان ها زمانی به لحاظ روانی ارضا می شوند که حس می کنند توانسته اند دردی از کسی درمان کنند و گرهی از زندگی نیازمندی بگشایند.

 

ملانوری با بیان اینکه تداوم چندین ساله برگزاری جشن گلریزان به واسطه تکیه بر کمک های مردمی است، عنوان کرد: برگزاری چنین برنامه هایی بر مبنای کمک های دولتی به جهت فراز و نشیب هایی که وجود دارد، پایداری ندارد .

 

استاندار خراسان جنوبی با تحسین همراهی مردم خراسان جنوبی در انجام امور خیر، گفت: طی یک سال گذشته، مردم استان بیش از ۲۶۰ میلیارد تومان به رزمایش کمک های مؤمنانه در شرایط کرونایی کمک کرده اند که این رقم در مقایسه با آمار جمعیتی استان و تأثیری که شیوع بیماری بر درآمدهای مردم داشته، بسیار ارزشمند است.

 

وی با اشاره به وضعیت نامطلوب اعتبارات دستگاه های اجرایی در سال جاری، تصریح کرد: با وجود همه مشکلات و کمبودها، اما دستگاه های متولی مکلف هستند که در این امر خداپسندانه که بدون تردید گره‌گشایی از مشکلات مردم استان را به همراه دارد، همکاری داشته باشند.

 

گفتنی است؛ جشن گلریزان ویژه تأمین البسه دانش آموزان نیازمند استان، همه ساله به همت زورخانه امیر عرب و هیئت ابالفضلی بیرجند در آستانه عید نوروز برگزار می شود، امسال نیز این مراسم در شب میلاد حضرت علی(ع) و به صورت مجازی اجرا خواهد شد.

 

استاندار در این جلسه مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان برای تأمین نیاز دانش آموزان استان اختصاص داد.

کد خبر 1029898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha