اهدای بسته معیشتی به ۴۰ زن سرپرست خانوار شهرستان سقز

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز از اهدای بسته معیشتی و یا کارت هدیه سه میلیون ریالی به ۴۰ زن سرپرست خانوار این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: در راستای حمایت از زنان سرپرست خانوار این اداره ضمن دیدار با زنان سرپرست حانوار حاشیه شهر سقز اقدام به اهدای بسته‌های معیشتی و یا کارت هدیه سه میلیون ریالی یه این زنان کرد.

 

وی با اشاره به اینکه این اقدام براساس تفاهم‌نامه همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و شورای اجتماعی  وزارت کشور مبنی بر راه‌اندازی پایگاه‌های اجتماعی انجام شده است، افزود: پایگاه‌های آسیب‌های اجتماعی در دو محله حاشیه شهر سقز برپا شده است.

 

وی بیان کرد: هم‌اکنون محلات جامی و تازه‌آباد شهرستان سقز دارای پایگاه‌های اجتماعی هستند که این پاریگاه‌های ضمن برگزاری کارگاه‌های آموزشی، زمینه‌ساز ایجاد اشتغال برای جوانان و زنان حاشیشه نشین شده است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز عنوان کرد: زنان سرپرست خانوار در این پایگاه‌های اجتماعی آموزش‌های لازم را در راستای کارهای دستی و هنری می‌بیننند و با کسب درآمد از محل کارهای دستی و هنری زندگی خود و فرزندانشان را می‌چرخانند.

 

حجت‌الاسلام رازیانی اهدای بسته‌های معیشتی به زنان سرپرست خانوار را از اقدامات این پایگاه‌های اجتماعی عنوان کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: در راستای اهدای این بسته‌های معیشتی بهزیستی و امور بانوان فرمانداری شهرستان سقز نیز همکاری داشتند.

 

 

 

کد خبر 1029904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha