فارس در ۲۴ ساعت گذشته فوتی کرونایی نداشت

ایلامی گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته فوتی در اثر کرونا در استان فارس نداشته ایم و آمار جان باختگان کرونا در استان سه هزار و ۲۱۹ نفر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اورنگ ایلامی»، امروز (یکشنبه3 اسفند) با اشاره به آمار کرونا در استان فارس به خبرنگاران گفت: انجام تست های تشخیصی کرونا در فارس نشان می دهد که آمار کرونا در استان به 176 هزار و 111 نفر رسیده است.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز افزود: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته فوتی در اثر کرونا در استان فارس نداشته ایم و آمار جان باختگان کرونا در استان سه هزار و 219 نفر است.

وی اضافه کرد: 513 بیمار مثبت قطعی و یا دارای علامت کرونا نیز در بیمارستان های استان بستری شده اند که 96 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های تحت مراقبت های ویژه درمانی هستند.

ایلامی با اشاره به شمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی در استان فارس بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون 168 هزار و 183 نفر بهبود یافته اند.

وی تصریح کرد: پرهیز از دور همی ها روش موثری در کاهش زنجیره شیوع کروناست که باید در کنار رعایت نکات بهداشتی کرونا جدی گرفته شود و ورود ویروس جهش یافته انگلیسی را نیز باید جدی بگیریم زیرا سرایت بالاتری دارد.

کد خبر 1029944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha