حضور مربیان طرح «بسیج همگام با کشاورز» در طرح توانمند سازی

طیبی گفت: مربیان طرح «بسیج همگام با کشاورز» در طرح توانمند سازی و انتقال دستاورد های علمی شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مسلم طیبی» امروز (یکشنبه ۳ اسفند) با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی تغذیه گیاه گندم،‌ گفت: بیش از ۲۰ نفر از این مربیان و کارشناسان در این کارگاه علمی و تخصصی حضور یافته اند.

مسئول بسیج مهندسین شهرستان خرم بید اظهار کرد: این کارگاه که با حضور «عبدالحسین ضیائیان»، مدرس مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی استان فارس برگزار شد و شرکت کنندگان با آخرین یافته های تغذیه گیاهی خصوصا نحوه و میزان مصرف کوه های شیمیایی میکرو و ماکرو آشنا شدند.

این کارشناس افزود: کارشناسان حاضر در این کارگاه وظیفه انتقال دانش به بهره برداران و کشاورزان را بر عهده دارند که امیدواریم بتوانیم جهش تولید در محصولات راهبردی را رقم بزنیم.

طیبی با اشاره به اینکه مربیان طرح «بسیج همگام با کشاورز» در طرح توانمند سازی و انتقال دستاورد های علمی شرکت کردند، اظهار کرد: طرح ملی «بسیج همگام با کشاورز» طرحی است که با همکاری سپاه پاسداران، جامعه بسیج مهندسین کشاورزی، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری به منظور تامین امنیت غذایی کشور در جهت افزایش تولید چهار محصول گندم، جو، کلزا و ذرت در حال اجرا است.

 

کد خبر 1029988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha