طرح پویش کمک رسانی به زلزله زدگان سی سخت با محوریت مساجد البرز اجرا می شود

حجت الاسلام مرادی با اشاره به اهمیت توجه به محرومان و افراد آسیب دیده در جریان زلزله سی سخت گفت: طرح پویش کمک رسانی به زلزله زدگان سی سخت با محوریت مساجد البرز اجرا می شود.

« حجت الاسلام مرادی» در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص برپایی طرح پویش کانون، مسجد، مهر علوی گفت: طرح پویش کمک رسانی به زلزله زدگان سی سخت با محوریت مساجد البرز اجرا می شود.

 

سرپرست امور مساجد استان البرز با اشاره به اهمیت محوریت مساجد در جریان های مختلف مانند زلزله اخیر در منطقه سی سخت افزود: مساجد در جریان رزمایش مواسات و همدلی حضور فعال داشتند و امروز نیز به منظور تهیه و توزیع اقلام مورد نیاز مردم منطقه سی سخت محور پویش کانون، مسجد و مهر علوی هستند.

 

شبکه جهادی مساجد همواره در قالب یک تشکیلات منسجم مردمی

 

وی اظهار کرد: شبکه جهادی مساجد همواره در قالب یک تشکیلات منسجم مردمی در صحنه حضور داشتند و این بار نیز به منظور ارائه اقلام مورد نیاز مردم زلزله دیده کمک های مردمی جمع آوری و آماده توزیع می شود.

 

وی بیان کرد: ائمه مساجد با همکاری و همراهی پایگاه های بسیج، مراکز نیکوکاری و کانون های فرهنگی هنری در قالب پویش مردمی ظرفیت های خود را سوق می دهند.

 

سرپرست امور مساجد استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: همچنین نیروهای جوان و گروه های جهادی مساجد با هدف خدمت رسانی به مردم منطقه سی سخت نیز برای کمک رسانی اعزام می شوند. 

 

 

کد خبر 1030007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha