ضرورت محتواسازی در حوزه نمایشنامه های تک جنسیتی تئاتر بچه های مسجد

حجت الاسلام شکری با اشاره به ثبت ۲ هزار گروه نمایش در سامانه بچه های مسجد در جریان طرح ملی ایران قوی گفت: محتواسازی در حوزه نمایش نامه های تک جنسیتی در راستای طرح ایران قوی از جمله برنامه های در دست اقدام است.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص برآورد نتایج طرح ملی ایران قوی گفت: استان البرز به عنوان معین طرح ملی ایران قوی در رواق نمایش بود که این امر متناسب با ظرفیت این استان در زمینه هنر تئاتر انجام شد.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: با توجه به استقبال خانواده ها از برپایی تئاتر بچه های مسجد با محوریت کانون فرهنگی هنری مساجد، محتواسازی در حوزه نمایش نامه های تک جنسیتی در راستای طرح ایران قوی از جمله برنامه های در دست اقدام است. 

 

وی با اشاره به جایگاه کانون های فرهنگی هنری مساجد در بستر برنامه های اجتماعی، فرهنگی و هنری بیان کرد: یکی از ظرفیت های موثر در نهاد مسجد، بهره مندی از فضای کانون فرهنگی هنری مسجد است که در چارچوب آن سلسه برنامه های فرهنگی، هنری و اجتماعی به مناسبت های مختلف برپا می شود. 

 

وی اظهار کرد: ثبت ۲ هزار نمایش نامه در رواق نمایش طرح ایران قوی گویای ظرفیت ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد در عرصه هنر تئاتر و نمایش است که با برنامه ریزی های منظم، اثرگذار و مستمر می توانیم شاهد رشد و پویایی هرچه بیشتر تئاتر بچه های مسجد باشیم.

 

برپایی پویش رسانه ای « مسجد؛ کانون مهر علوی» در البرز

 

مدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با اشاره به برپایی پویش رسانه ای مسجد کانون مهر علوی بیان کرد: این پویش که با همت خبرگزاری شبستان برگزار می شود فرصتی است تا بار دیگر برای کمک رسانی به افراد آسیب دیده اقدام شود.

 

حجت الاسلام شکری عنوان کرد: همچنان که در جریان رزمایش مواسات و همدلی کانون های فرهنگی هنری مساجد عزم خود را برای خدمت رسانی به افراد آسیب دیده از کرونا جزم کردند در این دوره نیز این اهتمام در قالب پویش رسانه ای مسجد؛ کانون مهر علوی اجرا می شود.

 

 

 

 

کد خبر 1030024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha