۷ اسفند؛ آخرین مهلت شرکت در جشنواره «بچه های کنار گلزار»

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) شهرستان آران و بیدگل ۷ اسفند را به عنوان آخرین مهلت شرکت در جشنواره « بچه های کنار گلزار» اعلام کرد.

«حسن سعدآبادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: نخستین جشنواره «بچه های کنار گلزار» به همت کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج) و مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، هیئت رزمندگان اسلام ، شورایاری محله عباس آباد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و پایگاه خبری فرهنگی طاووس بهشت در آران و بیدگل برگزار می شود.

 

مدیر مسؤول کانون فرهنگی امام زمان(عج) عباس آباد آران و بیدگل افزود: محور اصلی این جشنواره، مسابقه کتابخوانی از کتاب بچه های کنار گلزار، تهیه شده از نشر مستندسازی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) است.

 

سعدآبادی  آخرین مهلت شرکت در جشنواره را پنج شنبه ۷ اسفندماه عنوان کرد و افزود: ساخت کلیپ با موضوع انقلاب اسلامی و شهدا حداکثر در ۵ دقیقه ، نقاشی با محوریت انقلاب اسلامی و شهدا ویژه سنین  ۳ تا ۱۴ سال از دیگر بخش های این جشنواره فرهنگی هنری است.

 

مدیر مسؤول کانون فرهنگی امام زمان(عج) عباس آباد آران و بیدگل ادامه داد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فایل کتاب به پایگاه طاووس بهشت وابسته به کانون امام زمان(عج) مراجعه و پاسخ های مسابقه کتابخوانی را به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۲۲۲۱۲۱۸  و کلیپ های تولیدی را به آیدی tavoosebehesht۹۹@ ارسال کنند.

 

کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) شهرستان آران و بیدگل یکی از موفق ترین کانون های فرهنگی هنری استان اصفهان است که فعالیت های متنوع فرهنگی و مذهبی را در طول سال سیاست گذاری و اجرا می کند./

کد خبر 1030109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha