برگزاری نشست هم اندیشی با مدیران کانون های مساجد جازموریان 

مجید خوبی زاده گفت: روز گذشته نشست هم اندیشی با حضور مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد بخش جازموریان به منظور بررسی مشکلات این کانون ها برگزار شد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: روز گذشته نشست هم اندیشی با حضور مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد بخش جازموریان به منظور بررسی مشکلات این کانون ها برگزار شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: در این نشست مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد این منطقه به بیان مشکلات پیش روی خود در انجام امور فرهنگی و هنری از جمله کمبود منابع مالی و عدم امکانات کافی پرداختند.



وی با اشاره به یکی از راه های برون رفت از این مشکلات، بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد جازموریان می توانند از ظرفیت های موجود در این منطقه، در پیشبرد برنامه های فرهنگی خود بهره گیرند.


خوبی زاده انجام فعالیت های فرهنگی در بخش جازموریان را یکی از رویکردهای بنیاد مستضعفان در این منطقه برشمرد و اظهار کرد: با توجه به استقرار بنیاد مستضعفان در بخش جازموریان و تمایل این نهاد به انجام فعالیت های فرهنگی در حوزه مساجد بنابراین کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند از ظرفیت بنیاد مستضعفان در راستای توسعه فعالیت های فرهنگی خود در منطقه استفاده کنند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اضافه کرد: بر همین اساس این کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند از طریق رایزنی و تعامل طرح و برنامه های فرهنگی خود را به این نهاد ارائه داده و از حمایت های مادی بنیاد مستضعفان برای اجرایی شدن این طرح و برنامه ها برخوردار شوند.


وی ابراز کرد: به همت بنیاد مستضعفان تاکنون ۵۶ طلبه در مساجد روستاهای با جمعیت بالای بخش جازموزیان مستقر شده و تمایل به گسترش فعالیت های فرهنگی در منطقه دارد.


خوبی زاده یادآور شد: تاکنون زیر نظر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ۲۱ کانون فرهنگی هنری مساجد در بخش جازموزیان راه اندازی شده که با توجه به جمعیت بالا و گستردگی این منطقه نیاز است که برای توسعهدفعالیت های فرهنگی، تعداد کانون های فرهنگی هنری مساجد این منطقه افزایش یابد.

 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه عنوان کرد: در همین راستا قصد داریم از طریق رایزنی با ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور تعداد کانون های فرهنگی هنری مساجد این منطقه را افزایش دهیم تا بتوانیم گامی در توسعه فعالیت های فرهنگی در این منطقه محروم برداریم.

کد خبر 1030187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha