۴۸ بسته معیشتی به همت کانون فرهنگی هنری شهید چمران توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید چمران از توزیع ۴۸ بسته معیشتی و غذایی به همت خیرین و اعضای این کانون همزمان با میلاد امام جواد (ع) خبر داد.

«محمد رزمجو» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 48 بسته معیشتی و غذایی همزمان با میلاد امام جواد (ع) به همت خیرین و اعضای کانون فرهنگی هنری شهید چمران توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید چمران تصریح کرد: این بسته شامل برنج، رب گوجه فرنگی، سویا، خرما، چای، پنیر پاستوریزه، ماکارونی و تن ماهی است که در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت قرار گرفت.

 

وی اعلام داشت: این حرکت خداپسندانه در راستای حمایت از خانواده های نیازمند و عمل به منویات مقام معظم رهبری در این خصوص صورت گرفت.

 

رزمجو یادآور شد: نیازمند یاری خیرین در حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا هستیم و امیدواریم بتوانیم با همکاری خیرین حمایت های بیشتری را به این خانواده ها اهدا کنیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید چمران افزود: در روزهای سخت بیماری کرونا و دسیسه های دشمنان انقلاب برای ایجاد تحریم هستیم و باید مراقب اقشار مستضعف و نیازمند باشیم تا این روزها نیز به مدد الهی سپری شود.

 

رزمجو خاطر نشان کرد: تاکنون گروه جهادی این کانون نیز با حضور در منازل نیازمندان کمک های جهادی از جمله تعمیر و ساخت و مرمت انبیه این خانواده ها را نیز بر عهده گرفته اند.

 

کد خبر 1030191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha