پیام مجلس به دولت مشخص است/ دولت راهی جز اجرای قانون ندارد

نماینده مردم تهران با بیان اینکه پیام مجلس به دولت در مورد طرح اقدام راهبردی کاملا مشخص است، گفت: دولت راهی جز اجرای قانون ندارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، علیرضا زاکانی در ادامه جلسه علنی امروز دوشنبه 4 اسفند و در واکنش به بیانیه مشترک رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان و مدیر کل آژانس بین الملل انرژی اتمی گفت: آنهایی که پشت این تفاهم نامه هستند دیگر با تنفس مصنوعی نمی توانند زنده بمانند. پیام سیاسی این بیانیه فوق العاده مخرب و به ضرر مصالح انقلاب و منافع ملی است .

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این بیانیه خلاف قانون مصوب مجلس و قانون اساسی است، اظهار داشت: این بیانیه خلاف بیان صریح مقام معظم رهبری است. ما نمی دانیم دولت چرا علاقه مند به قانون شکنی در این رابطه است.

 

وی تصریح کرد: مجلس امروز هوشیار است و نمایندگان ملت اراده کردند تا اراده باطل دشمن را به زمین بزنند لذا پیام ما برای ملت روشن است و مجلس جز به منافع ملی و مصالح انقلاب نمی اندیشد و آنها را دنبال می کند تا از آسیب به معیشت مردم جلوگیری کند.

 

رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید قانون مصوب مجلس را اجرایی کند و در جهت منافع ملی حرکت کند. پیام ما به دولت مشخص است و دولت راهی جز اجرای قانون ندارد.

 

همچنین، محمدرضا پورابراهیمی نیز گفت: مهمترین دلیل ورود مجلس برای تصویب اقدام راهبردی لغو تحریم های اقتصادی بود. ما قصدمان این بود که مشکلات اقتصادی کشور حل شود. قطعا اولین بند بیانیه نیز باید لغو تحریم ها باشد. مجلس خواهان گره گشایی از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.

 

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اجرای کامل و دقیق قانون که صیانت از منافع و رفع تحریم ها است می تواند امروز مشکلات اقتصادی ما را برطرف کند، بنابراین هر جای دیگری که محور تصمیم گیری رفع تحریم ها و مشکلات اقتصادی نباشد به مملکت خیانت شده است.

 

 

 

کد خبر 1030277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha