پوستر اولین جشنواره ملی «رنگ ها و نیرنگ ها» در سمنان رونمایی شد

با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری سمنان از پوستر و فراخوان نخستین جشنواره ملی «رنگ‌ها و نیرنگ‌ها» با محوریت مقابله فرهنگی با فرقه ها و عرفان های کاذب رونمایی شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، آیت الله« سیدمحمد شاهچراغی» در این مراسم بر ضرورت به‌کارگیری هنر در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه در مباحث و هجمه‌هاي فرهنگی تاکید کرد و گفت: آنچه برای ما مهم است تقویت سطح آگاهی جامعه برای مبارزه با فرق و انحرافات است، بدین معنا که باید جامعه و به ویژه نسل جوان را با آموزه های وحیانی و عرفان توحیدی مبتنی با قرآن و سیره اهل بیت به جامعه معرفی کنیم.

 

نماینده ولی فقیه دراستان سمنان ضمن آرزوی موفقیت  برای برگزار کنندگان این جشنواره اضافه کرد: اید جامعه را از نظر دین آگاهی و شناخت معارف گونه های فکری و اعتقادی تقویت کنیم تا در برابر هجمه شبهات واکسینه شود و دیگر فریب انواع عرفان های کاذب را نخورند.

 

جشنواره ملی «رنگ ها و نیرنگ ها» با هدف روشنگری از اهداف و توطئه‌های دشمنان در ارتباط با فرقه‌های نوظهور و عرفان‌های کاذب به صورت مجازی برگزار می‌شود و دبیرخانه آن در استان سمنان مستقر و فعال است.

 

این جشنواره با همکاری استانداری سمنان، صدا و سیمای مرکز سمنان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، تبلیغات اسلامی، اداره کل ورزش و جوانان، حوزه علمیه برادران و همچنین با همکاری یک سازمان مردم نهاد تحت با نام «نگاه» برگزار خواهد شد.

 

با رونمایی پوستر و آغاز پروسه ی رسمی فعالیت این جشنواره ، فعالان فرهنگی و هنری در عرصه های روشنگری فرقه های نوظهور و عرفان های کاذب  در سراسر کشور می توانند آثار خود را در قالب فیلم کوتاه ، کاریکاتور، پادکست ، کتاب صوتی،  پوستر و ...  از طریق سایت مرتبط با جشنواره رنگ ها و نیرنگ ها برای دبیرخانه ی این جشنواره ارسال کنند.

 

مرحله داوری آثار رسیده به دبیرخانه در اردیبهشت ۱۴۰۰ انجام و در خرداد ۱۴۰۰ نیز اختتامیه این جشنواره برگزار خواهد شد.

 

محورهای این جشنواره فرهنگی، هنری، ادبی و علمی  که برای مقابله با فرق ضاله و عرفان های کاذب است شامل فرقه ها، فرقه ضاله بهائیت، مسیحت صهیونیستی، عرفان های کاذب و فرقه های نوظهور، انجمن حجتیه و ...است.

کد خبر 1030342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha