توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) در بخش درح

افروزی از توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی به مناسبت ۱۳ رجب و میلاد حضرت علی(ع) در بخش درح شهرستان سربیشه خبر داد.

«محمود افروزی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند گفت: به مناسبت ولادت امیرالمومنین(ع) 200 تا 300 بسته معیشتی شامل برنج، روغن، حبوبات و... بین نیازمندان بخش درح توزیع می شود.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید شعیبی درح ارزش هر بسته معیشتی را بین 400 تا 500 هزار تومان اعلام کرد و گفت: این بسته ها شامل برنج، روغن، حبوبات و... است و کار توزیع این بسته های معیشتی آغاز شده و تا 13 رجب سالروز ولادت حضرت علی (ع) ادامه دارد.

 

افروزی از برگزاری برنامه محوری شامل مولودی خوانی، طبخ غذای گرم، سخنرانی و... با رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام پیش روی خبر داد و ادامه داد: این جشن و برنامه با محوریت درح و با همکاری پنج روستای بخش درح اجرا می شود.

 

وی با بیان اینکه به مناسبت 13 رجب برای 5 تا 7 هزار نفر غذای گرم به همت خیران و ... طبخ و توریع خواهد شد، اعتبارات مورد نیاز برای پخت غذا، برگزاری برنامه محوری و ... را 21 تا 25 میلیون تومان برآورد کرد.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید شعیبی درح گفت: با توجه به محرومیت منطقه درح، اقدامات فرهنگی خوبی در این منطقه انجام می شود و در ایام پیش رو بیش از 500 بسته بهداشتی شامل ماسک، مواد ضد عفونی و ... به ارزش حدود 70 میلیون تومان بین افراد نیازمند بخش درح توزیع خواهد شد.

 

فروزی با بیان اینکه برنامه های فرهنگی با مساعدت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، امام جمعه و بسیج در حال اجرا است، از حضور و مساعدت خیران نیز در این راه تقدیر کرد.  

 

وی در پایان از توزیع 200 بسته معیشتی در ایام جشن انقلاب به ارزش بیش از 80 میلیون تومان، برگزاری مسابقات قرآنی، دلنوشته، پیاده روی خانوادگی و.... با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

 

کد خبر 1030345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha