اعلام برگزیدگان جشنواره مجازی ملی شعر فجر فاطمی

مردانی از اعلام نفرات برگزیده جشنواره مجازی کشوری شعر فجر فاطمی خبر داد و گفت: در این جشنواره ۳۸ شاعر ملی حضور داشت که ۱۴۶ قطعه شعر خود را در قالب رباعی به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

«رضا مردانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، اظهار کرد : جشنواره ملی شعر فجر فاطمی به همت کانون بسیج مداحان آبادان و با همکاری و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند برگزار و نفرات برگزیده این جشنواره مجازی کشوری اعلام شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند از حضور ۳۸ شاعر ملی در این جشنواره خبر داد و افزود: امسال جشنواره مجازی ملی شعر فجر فاطمی میزبان ۱۶۴ قطعه شعر در قالب رباعی و دوبیتی بود که از سوی این تعداد شاعر به دبیرخانه جشنواره  ارسال شد.

 

وی ابراز کرد: از ۱۶ استان کشور آثار مختلفی  به جشنواره  ارسال شد که از این تعداد شرکت کننده ۶ نفر به مرحله نهایی راه یافتند و به عنوان برگزیدگان این جشنواره مجازی معرفی و از آنها تقدیر خواهد شد. 

 

مردانی اضافه کرد: بهرام مژدهی از گیلان، امیر مومنی از تهران، سید اکبر سلیمانی از کهکیلویه و بویراحمد، سید علیرضا شفیعی از اهواز؛ سمیه تورجی از تهران، ماهرخ دوستی از تهران بعنوان نفرات برگزیده جشنواره مجازی ملی شعر فجر فاطمی معرفی شدند.

 

وی با بیان اینکه داوری این جشنواره را جلیل صفر بیگی ودبیر علمی جشنواره را منتصر درویشی بر عهده داشتند تصریح کرد: ارسال اشعار به این جشنواره از ۱ تا ۱۶ بهمن ماه ضورت گرفت و داوری آن در ابتدای اسفند انجام شد.

 

کد خبر 1030377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha