شورای شهر حامی توسعه زیر ساخت های هوشمند سازی است

حیدری با تاکید بر اینکه مدیریت شهری و شورای شهر مشهد نیز حامی توسعه زیرساخت‌های هوشمند سازی است، گفت: همراهی های لازم جهت توسعه این مهم را خواهیم داشت تا سطح پوشش و گستره اینترنت نسل ۵ در مشهد وسیع‌تر شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدرضا حیدری» شامگاه(۴ اسفند) در مراسم رونمایی از اولین دکل اینترنت نسل ۵ همراه اول در کشور با بیان اینکه این اتفاق ارزشمند و ماندگار و مبارک در این شب عزیز و میمون و در موقعیت مکانی بسیار گران‌سنگی درحال رقم خوردن است که آن را به فال نیک می‌گیریم، گفت:انتخاب مشهد برای نصب و راه‌اندازی اینترنت نسل ۵ را انتخابی هوشمندانه از سوی همراه اول دانست.

 

رئیس شورای شهر مشهد افزود: رونمایی از دکل‌های اینترنت ۵G یکی در جوار بارگاه قدسی امام‌رضا(ع) و دیگری در محل کارخانه نوآوری مشهد به‌عنوان یک مرکز علمی، فناورانه و نوآورانه تصمیمی خردمندانه است همچنین شورای پنجم شهر مشهد و مدیریت شهری در این دوره از ابتدای فعالیت خود شعار «مشهد؛ شهر امید و زندگی و شهر هوشمند» را به‌عنوان شعاری محوری و اساسی مطرح کرده است.

 

وی ادامه داد: خدمات ارائه شده در زمینه توسعه شهر هوشمند و موفقیت‌های کسب شده توسط مدیریت شهری مشهد در این دوره که با تلاش‌های شهرداری و حمایت‌ها و مساعدت‌های شورای شهر محقق شده، به اذعان بسیاری از متخصصین و بزرگان حوزه ICT در کشور بی‌نظیر است.

 

حیدری ارائه خدمات در زمینه تحقق بیش از پیش شهر هوشمند را مستلزم فراهم آوردن زیرساخت‌ها و بسترهای مناسب دانست و تصریح کرد: امکاناتی چون دکل اینترنت نسل ۵ جزو الزامات موفقیت ما در مدیریت شهری بوده و لذا تداوم همراهی شهرداری مشهد و همراه اول امری ضروری تلقی می‌شود.

 

رئیس شورای شهر مشهد با تاکید بر اینکه مدیریت شهری و شورای شهر مشهد نیز حامی توسعه زیرساخت‌های هوشمندسازی است، گفت: همراهی های لازم جهت توسعه این مهم را خواهیم داشت تا سطح پوشش و گستره اینترنت نسل ۵ در مشهد وسیع‌تر شود.

 

وی گسترش سطح پوشش اینترنت ۵G برای شهر مشهد را امری ضروری خواند و افزود: براساس آمار حدود از مجموع مشترکان همراه اول در مشهد، حدود ۵ میلیون مشترک مربوط به همراه اول است و لذا این آمار نشان‌دهنده اهمیت و ضرورت گسترش سطح پوشش است؛ اینترنت و تکنولوژی به خواست و نیاز مردم پیوند خورده و ما نیز باید به این نیاز پاسخ مناسب دهیم.

 

حیدری با تاکید مجدد بر لزوم تداوم تلاش‌‎های شهرداری مشهد در جهت توسعه زیرساخت‎‌های شهر هوشمند، گفت: به منظور ارائه خدمات بهتر و گسترده‌تر در قالب اپلیکیشن «شهرمن»، نیاز به همراهی «همراه اول» داریم و شهرداری باید زمینه تعامل و همراهی را فراهم آورد تا اقدامات ماندگاری را در سال‌‎های آتی، ویژه زائرین و مجاوران بارگاه رضوی ارائه دهیم.

کد خبر 1030451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha