کسب ۲ رتبه ملی توسط هنرمندان در جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی

ذوالفقاری گفت: در نخستین جشنواره «پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت» کتاب «مهتاب بی تاب» و پایان نامه ای با موضوع تاثیر داعش بر تمدن اسلامی از چهارمحال و بختیاری رتبه ملی کسب کردند.

«منوچهر ذوالفقاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با هدف تبیین نقش روحانیون در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی نخستین جشنواره «پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت» همزمان با سراسر کشور در چهارمحال و بختیاری نیز برگزار شد.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری افزود: در طی برگزاری این جشنواره اسناد و مدارک متعددی درباره نقش روحانیت در مبارزات قبل از انقلاب و سال های پیروزی انقلاب جمع آوری شد که برای تدوین و نگارش در اختیار نویسندگان این حوزه قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه 168 روحانی چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس به جبهه ها اعزام شدند، اظهار کرد: از این تعداد 81 روحانی به فیض شهادت نائل آمدند که نقش محوری روحانیون در سال های حساس انقلاب را اثبات می کند.

 

ذوالفقاری با اشاره به اینکه در نخستین جشنواره «پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت» 85 اثر از هنرمندان استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، تصریح کرد: کتاب «مهتاب بی تاب» و پایان نامه ای با موضوع تاثیر داعش بر تمدن اسلامی از استان رتبه ملی کسب کردند.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در سال جاری به همت نویسندگان و ناشران استان 53 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس نگارش و به چاپ رسیده است.

 

کد خبر 1030467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha