سامانه دانش آموزی «صدای مشاور» در خراسان جنوبی راه اندازی شد

واقعی گفت: سامانه دانش آموزی «صدای مشاور» در راستای پاسخگویی به شبهات و دغدغه های تحصیلی دانش اموزان و والدین آنها در خراسان جنوبی راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمدعلی واقعی» شامگاه (4 اسفند) در دیدار معاون فرهنگی و پرورشی وزیر آموزش و پرورش با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر آموزش و پرورش در کشور به صورت غیر حضوری است، گفت: در عین حال که فعالیت های تدریسی مجازی دنبال می شود، در زمینه های پرورشی و فرهنگی هم فعالیت های خیلی خوبی در آموزش و پرورش خراسان جنوبی در بستر شاد انجام شده است که راه اندازی سامانه «صدای مشاور» از همین نمونه است.

 

وی با بیان اینکه چنانچه اولیاء و یا دانش آموزان نیاز به مشاوره و یا پیگیری اوضاع تحصیلی فرزندان خود داشته باشند، سامانه صدای مشاور بسیار کارساز است، افزود: سازمان دانش آموزی، بسیج ، هلال احمر و جامعه اسلامی از تشکل های دانش آموزی فعال در مدارس استان هستند که در دوران کرونا هم فعالیت های خیلی خوبی در زمینه مسائل تربیتی و فرهنگی و هنری دارند تا بتوانند خلاء به وجود آمده را تا حدودی بپوشانند.

 

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال مسابقات و جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری را مجازی برگزار کردیم، افزود: امید است با بهره گیری از هدایت های نماینده ولی فقیه در استان و حمایت های وزارتخانه بتوانیم خلاء های به وجود آمده در بستر فضای مجازی را پر کنیم.

 

واقعی با اشاره به اینکه دشمنان تمام تلاش خود را بکار گرفتند تا بتوانند مدیریت فضای مجازی در کشور را بدست بگیرند، اظهارداشت: مجموعه آموزش و پرورش در خراسان جنوبی در همین راستا تمام تلاش خود را بکار گرفته تا با فعالیت شبانه روزی، دغدغه ها و آسیب های حوزه فضای مجازی در بخش دانش آموزی در استان به حداقل برساند.

 

 

 

کد خبر 1030470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha