توسعه پره های صیادی به همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در گمیشان

سلمان زاده گفت: در حوزه تسهیلات اجتماع محوری ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه پره صیادی در گمیشان اختصاص یافت که ۲۰۰ نفر در این بخش اشتغالزایی صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمدمهدی سلمان زاده» صبح امروز (سه شنبه 5 اسفند) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سه مدل بنگاه محوری، تسهیلات محوری و اجتماع محوری در حوزه اقتصادی فعالیت دارد.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(رحمه الله علیه) گلستان به اجتماع محوری اشاره کرد و ادامه داد: در سال گذشته یک هزار و 500 طرح اشتغال اجتماع محوری در سطح استان پیگیری شد.

 

سلمان زاده یادآور شد: در بحث طرح های اجتماع محور یک هزار و 500 طرح اشتغال مورد حمایت قرار گرفت که دو هزار و 200 شغل در این زمینه به وجود آمد.

 

وی  افزود: 43 میلیارد تومان سال گذشه در بحث اجتماع محوری تسهیلات پرداخت شد و امسال در فضای جهش تولید دو هزار و 200 طرح اشتغال تعریف شد و سه هزار و 500 نفر نیز با اجرای این طرح ها اشتغال ایجاد شد.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (رحمه الله علیه) گلستان با بیان اینکه با اجرای این طرح برای برخی از پروژه ها و اشتغال احیاء شده است، گفت: دو مجری و 16 تسهیلگر در سطح استان در اجرای پروژه های اجتماع محور در نظر گرفته شده است.

 

سلمان زاده خاطرنشان کرد: تسهیلگران ما تا پنج سال شغل ایجاد شده را رصد می کنند.

 

وی به تسهیلات ستاد اجرایی فرمان امام(رحمه الله علیه) در حوزه آبزی پروری اشاره کرد و گفت: در حوزه تسهیلات اجتماع محوری 10 میلیارد تومان تسهیلات در حوزه پره صیادی در گمیشان اختصاص یافت که 200 نفر در این بخش اشتغالزایی صورت گرفت.

 

 

کد خبر 1030546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha