برخورد شدید با تخلفات اداری و فساد در استان اردبیل

عتباتی گفت: دستگاه قضایی استان همواره در کنار مسئولان قانونمدار و متعهد بوده و ضمن اینکه از اقدامات قانونی آنان در امر مبارزه با فساد در حوزه های مختلف حمایت می کند با هرگونه موارد فساد و تخلف به ویژه در حوزه اقتصادی و ادارای به شدت برخورد می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اردبیل، «ناصر عتباتی» در جلسه پیشگیری از وقوع جرم استان گفت: پیشگیری از وقوع جرم یک امر فرا قوه ای و نیازمند همکاری مردم، مسئولان و نیز لزوم استفاده از ظرفیت های سازمان های مردم نهاد است.

 

رئیس کل دادگستری استان اردبیل در ادامه با اشاره به دستورالعمل ترک فعل مدیران ادارات و دستگاه ها، تصریح کرد: دستگاه قضایی استان همواره در کنار مدیران و مسئولان قانونمدار و متعهد بوده و ضمن اینکه از اقدامات قانونی آنان در امر مبارزه با فساد در حوزه های مختلف حمایت می کند با هرگونه موارد فساد و تخلف به ویژه در حوزه اقتصادی و ادارای به شدت برخورد می کند.

 

این مقام مسئول از مسئولان و مدیران خواست تا با استفاده از ظرفیت های موجود، نظارت های مستمر و مداومی بر عملکرد زیر مجموعه های خود داشته باشند تا از وقوع هرگونه خطا و فساد قبل از وقوع آن پیشگیری کنند.

 

عتباتی در بخش دیگر سخنان خود به 10 جرم اول استان استان اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه بسیاری از این جرائم به دلایل نداشتن مهارت های ارتباطی و گفتاری به وقوع می پیوندد لذا یکی از رسالت های مهم و خطیر دستگاه ها نهادهای فرهنگی، آموزش این مهارتها به مردم و فرهنگ سازی آن در جامعه با استفاده از ظرفیت های رسانه ها و ائمه جمعه و جماعت است.

 

وی اظهار داشت: ظرفیت ها و تهدیدهای فضای مجازی، استفاده و مدیریت مطلوب آن یکی از ضروری ترین نیاز جامعه امروزی است که باید دستگاه های متولی برای بهرمندی از این ظرفیت برنامه ریزی های جامع و مدونی داشته باشند.

 

بحث و تبادل نظر اعضا و ارائه راهکارهای لازم برای پیشگیری از وقوع جرم از دیگر موضوعات مورد بحث در این جلسه بود.

 

کد خبر 1030572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha