تمهیدات لازم برای درمان «سرقت» اندیشیده شود

شکوری با بیان اینکه سرقت به عنوان حرفه برخی از افراد به طور سازماندهی شده و به صورت زنجیره‌ای و از پیش تعیین شده صورت می‌گیرد گفت: سرقت به معنای معضلی اجتماعی است که باید تمهیدات لازم برای رفع یا درمان آن اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «پرویز شکوری» صبح امروز(سه‌شنبه، ۵ اسفند) در جلسه کمیسیون مقابله با سرقت شهرستان اظهار کرد: احساس امنیت به مراتب بالاتر از خود امنیت است و براین اساس با تلاش مجموعه دست اندرکاران با ایجاد امنیت باید محیطی امن و آرامش خاطر برای جامعه و زندگی شخصی و اجتماعی و کسب و کار ایجاد شود.


معاون فرماندار ماسال افزود: اگر جامعه در حوزه تربیت انسان متدین و دینمدار بکوشد می‌توان جامعه‌ای پویا داشت و  ناهنجاری‌های جامعه را کاهش داد.


وی با بیان اینکه سرقت به عنوان حرفه برخی از افراد به طور سازماندهی  شده و به صورت زنجیره‌ای و از پیش تعیین شده صورت می‌گیرد گفت: سرقت به معنای معضلی اجتماعی است که باید تمهیدات لازم برای رفع یا درمان آن  اندیشیده شود.


شکوری با اشاره به پیشگیری و کاهش ضریب سرقت تصریح کرد: گشت رضویون در سطح شهرستان یک عامل بازدارنده است و اقداماتی همچون نصب دوربین‌های مدار بسته، قفل‌های ضد سرقت و قرار ندادن وسایل در دسترس سارقین کمک زیادی به کاهش سرقت خواهد کرد.


معاون فرماندار ماسال در راستای پیشگیری از سرقت در ادارات و اماکن بر بهره‌مندی از خدمات مراقبتی و سازمان یافته شرکت مهام وابسته به نیروی انتظامی استان توصیه و خاطرنشان کرد: پلاک کوبی احشام و پلاک گذاری ادوات کشاورزی برای جلوگیری از سرقت احتمالی مورد تاکید است.

کد خبر 1030599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha