بازدید مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد قزوین از کانون شهید دستغیب

حجت الاسلام رمضانی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین از ششمین مرحله از توزیع بسته های معیشتی در کانون فرهنگی هنری شهید دستغیب قزوین بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «علی رمضانی» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین به همراه تعدادی از کاشناسان این ستاد امروز (سه شنبه 5 اسفند) از ششمین مرحله از توزیع بسته های معیشتی در کانون فرهنگی هنری شهید دستغیب بازدید کرد.

 

حجت الاسلام رمضانی در حاشیه این بازدید با تقدیر از فعالان کانون فرهنگی هنری شهید دستغیب در توزیع کمک های مومنانه و جلب مشارکت خیران در کمک به نیازمندان بیان کرد: از زمان شیوع کرونا فعالیت کانون های مساجد استان در کمک به خانواده های نیازمند افزایش یافته است به طوری که در مناسبت های مختلف، شاهد توزیع بسته های معیشتی در بین محرومان جامعه هستیم.

 

وی افزود: با توجه به پویش رسانه ای «مسجد، کانون مهر علوی» برای کمک به مناطق زلزله زده در سی سخت و روستاهای اطراف، ان شاالله کانون های مساجد استان در این حوزه هم مشارکت بالایی داشته باشند و مردم این منطقه هم به زودی از این شرایط سخت رهایی یابند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در پایان یادآور شد: انفاق از اعمالی است که در دین اسلام بسیار سفارش شده است و رضایت خداوند متعال را به دنبال دارد و آثار بسیاری را در زندگی دنیوی و اخروی انسان به جای می گذارد.

 

گفتنی است در ششمین مرحله از توزیع کمک های مومنانه در کانون فرهنگی هنری شهید دستغیب قزوین و با مشارکت خیران 300 بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

 

کد خبر 1030671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha