برگزاری ۵۰۰ یادواره شهید طرح لاله‌های روشن در خراسان جنوبی

واقعی گفت: در راستای طرح ملی لاله‌های روشن بیش از ۵۰۰ یادواره شهید در سال تحصیلی جاری در استان خراسان جنوبی برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد علی واقعی» امروز (۵ اسفند) در نشست مشترک شورای معاونین اداره کل و مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان خراسان جنوبی که با حضور مدیران، معاونان و مربیان تربیتی مدارس در شبکه شاد برگزار شد، اظهار کرد: اجرای طرح بانگ اذان در تمامی مدارس استان و استفاده از ظرفیت شبکه شاد یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش استان در راستای ترویج و گسترش فرهنگ نماز بین دانش‌آموزان است.

 

وی ادامه داد: آموزش و پرورش خراسان جنوبی رتبه نخست اقامه نماز در میان دستگاه‌های اجرایی استان را کسب کرده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز بین دانش‌آموزان، تصریح کرد: قبل از شیوع کرونا در بیش از هزار و ۶۰۰ مدرسه استان نماز جماعت برگزار می‌شد.

 

واقعی بیان کرد: در راستای طرح ملی لاله‌های روشن بیش از ۵۰۰ یادواره شهید  در سال تحصیلی جاری در استان خراسان جنوبی برگزار شده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه حدود یکهزار مدرسه در این زمینه فعالیت بیشتری داشتند، افزود: در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه تکریم و تجلیل خانواده شهدا را در دستور کار داریم که در تمامی شهرستان‌ها دیدار  با خانواده ایثارگران و شهدا برگزار می‌شود.

 

 

واقعی در پایان خاطر نشان کرد: نشست و همایش‌های متعدد همچون دختران آفتاب و نگین خانم با هدف توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برگزار شده است.

کد خبر 1030672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha