برگزاری کلاس‌های روخوانی، روانخوانی و حفظ قرآن کریم در دهگلان

مدیر مؤسسه قرآنی تسنیم گولان دهگلان از برگزاری کلاس‌های روخوانی، روانخوانی و حفظ قرآن کریم در این شهرستان خبر داد و گفت: این کلاس‌ها در طول هفته و به صورت مجازی برگزار می‌شود.

حلیمه عزیزی مدیر موسسه قرآنی تسنیم گولان شهرستان دهگلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان با اشاره به اینکه این موسسه در حوزه فعالیت‌های قرآنی و برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآنی فعالیت می‌کند، اظهارکرد: با شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری حضوری کلاس‌های آموزشی با استفاده از بستر فضای مجازی برگزاری کلاس‌های آموزشی پیگیری و دنبال شد.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های مجازی قرآن کریم در این مؤسسه قرآنی گفت: کلاس‌های روخوانی، روانخوانی و حفظ قرآن به صورت مجازی در طول هفته با حضور اساتید مجرب قرآنی برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه کلاس‌های مجازی حفظ قرآن روزهای دوشنبه و چهارشنبه برگزار می‌شود، افزود: کلاس‌های مجازی روخوانی و روانخوانی قرآن هم در روزهای یکشنبه و سه شنبه با حضور اساتید قرآنی برگزار خواهد شد.

 

مدیر مؤسسه قرآنی تسنیم شهرستان دهگلان بیان کرد: در این راستا برای دوره روخوانی و روانخوانی مطالب به صورت تئوری برای تمرین هفتگی در روزهای اعلام شده در کانال تلگرامی این مؤسسه گذاشته می‌شود و در طول هفته مخاطبان به تمرین و کار می‌پردازند و برای رفع اشکال فایل صوتی تلاوت خود را برای مدیر مؤسسه ارسال می‌کنند.

 

عزیزی اظهار کرد: تلاوت، حفظ، تدبر و عمل کردن به قرآن از سایر مراحل مهم فراگیری قرآن کریم بوده است که فعالان قرآنی باید همواره آن را مد نظر قرار دهند و روز به روز بیشتر اخلاق، رفتار و عمل خود را قرآنی کنند.

 

کد خبر 1030675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha