ویژه برنامه تفسیر نهج البلاغه و قرآن کریم همزمان با میلاد امام علی (ع) در استان برگزار می شود

نصیری گفت: برگزاری ویژه برنامه تفسیر نهج البلاغه و قرآن کریم همزمان با میلاد امام علی (ع) در استان از مهمترین برنامه های بنیاد بین المللی غدیر خواهد بود.

«علی نصیری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: برگزاری ویژه برنامه تفسیر نهج البلاغه و قرآن کریم همزمان با میلاد امام علی (ع) در استان از مهمترین برنامه های بنیاد بین المللی غدیر خواهد بود.

 

مسئول بنیاد بین المللی غدیر استان اردبیل تصریح کرد: برنامه معنوی تفسیر قرآن کریم روز چهارشنبه 6 اسفندماه در مسجد کوچه اسلامی از ساعت 9:30 و برنامه تفسیر نهج البلاغه روز جمعه 8 اسفندماه در سالن خطایی از ساعت 9:30 برگزار می شود.

 

وی اعلام داشت: البته ویژه برنامه متعدد از جمله برپایی مجالس جشن به مناسبت میلاد حضرت امیر المومنین (ع) در سراسر مساجد نقاط مختلف استان با همکاری نهادهای، سازمان ها و مراکز فرهنگی برپا می شود.

 

نصیری خاطر نشان کرد: از همه برگزار کنندگان ویژه برنامه های میلاد حضرت علی (ع) درخواست می شود تا در زمینه تبیین اندیشه ولایت و سبک زندگی آن حضرت در جامعه اطلاع رسانی کنند تا شاهد آگاهی های عمومی نسبت به زندگی ائمه اطهار (ع) به ویژه شایستگی های آن حضرت باشیم.

 

مسئول بنیاد بین المللی غدیر استان افزود: برنامه های تفسیر با هماهنگی که صورت گرفته در شهرستان ها نیز برگزار خواهد شد.

 

نصیری تاکید کرد: البته به دلیل شیوع بیماری کرونا از همه عموم مردم دعوت می شود تا با رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی در این مراسم ها و جشن ها شرکت کنند.

 

وی ادامه داد: توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد مقابله کرونا از مهمترین نکاتی است که باید در مراسم های جشن روز میلاد حضرت علی (ع) به صورت کامل رعایت و مدنظر قرار گیرد.

 

کد خبر 1030680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha