مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی از تعطیلی کسب و کارها جلوگیری کنند

حجت‌الاسلام سرلک، با تأکید بر اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم برای مقابله با موج چهارم کرونا تأکید کرد و گفت: رعایت پروتکل ها برای جلوگیری از تعطیلی کسب و کارها ضروری است.

حجت الاسلام«مهدی سرلک»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: مردم باید همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و از سلامتی خود و فرزنداننشان مراقبت نمایند.

 

امام جمعه الیگودرز افزود: عدم رعایت دستورالعمل های کرونایی، یعنی تعطیلی کسب و کار مردم و تکرار غم نامه درد آور ضرر مردم است.

 

وی با اشاره به موج چهارم ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت ها برای پیشگیری و اطلاع رسانی مجدد به مردم استفاده شود.

 

حجت الاسلام سرلک بیان داشت: باید از برگزاری مراسم عزا و عروسی ها با تعداد زیاد جلوگیری شود و با فرهنگ سازی و استفاده از ظرفیت رسانه ها مردم را آگاه ساخت.

 

وی تصریح کرد: از ظرفیت رسانه و فضای مجازی باید بیش از پیش استفاده شود و با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی بین مردم برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم برنامه ریزی شود.

 

امام جمعه الیگودرز با اشاره به وضعیت استان خوزستان از لحاظ شیوع ویروس کرونا و همجواری با استان لرستان، بیان کرد: با اعمال محدودیت ها و کنترل ورودی و خروجی از سمت خوزستان باید برنامه ریزی جدی تری صورت گیرد.

کد خبر 1030686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha