بدهی به شاکی خصوصی نباید منجر به گرفتار شدن در زندان شود

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: کسی که به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و به خاطر یک سهل انگاری و غفلت گرفتار زندان شده باید نجات پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، یدالله موحد سه شنبه (5 اسفند) در مرحله چهارم نهضت آزادسازی محکومین جرائم مالی غیرعمد زندان های استان در بیت الزهرای شهر کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: حقیقتاً سخن گفتن در این فضای عطرآگین و سرشار از معنویت سخت است و کلام قاصر و ناتوان است.

 

 

 

رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: استان کرمان در این فعالیت های خیرخواهانه و انسان دوستانه پیشرو است و اقشار مختلف برای رضای خداوند متعال و با انگیزه الهی در برنامه های خداپسندانه پیشتاز هستند و مشارکت دارند.

 

 

وی ادامه داد: به نوبه خود از اعضای هیئت امنای ستاد دیه استان که در سال های متمادی بدون هیچگونه چشمداشت و انتظاری در جهت آزادسازی زندانیان کمک کردند؛ تشکر می کنم.

 

 

موحد با بیان اینکه استان کرمان در سنوات گذشته جزو استان های پیشرو بوده و در این زمینه تلاش خوبی انجام داده است، اظهار کرد: این چهارمین مرحله است و امیدواریم که من بعد هم شاهد این حرکت باشیم.

 

 

وی خاطرنشان کرد: شمار بالای زندانیان در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی و در شان ملتی که پیرو ائمه اطهار(ع) هستند، نیست به خصوص برای کسانی که بابت بدهکاری مالی در زندان هستند.

 

 

رئیس دادگستری استان کرمان با بیان اینکه زندان فقط برای افراد شرور و دزد است، ادامه داد: کسی که به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و به خاطر یک سهل انگاری و غفلت گرفتار زندان شده و مبلغ اندکی به شاکی خصوصی بدهکار و از پرداخت آن ناتوان است و در زندان به سر می برد؛ این ها باید آزاد شود و جای این افراد در زندان نیست که باید دست به دست هم دهیم و آن ها را از فضای زندان خارج کنیم زیرا خانواده آن ها وضعیت خوبی ندارند.

کد خبر 1030733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha