عضویت در کتابخانه‌های استان سمنان رایگان انجام می‌شود

طاهریان از عضویت رایگان در کتابخانه‌های استان سمنان به مناسب ولادت حضرت علی (ع) خبردادوگفت: این طرح از فردا به مدت دو روز رایگان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «محمد طاهریان» در جمع خبرنگاران  ضمن بیان اینکه از فردا به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی (ع) عضویت در کتابخانه‌های استان سمنان به مدت دو روز رایگان خواهد بود گفت: متقاضیان برای ثبت‌نام و یا تمدید عضویت به دلیل شیوع کرونا و عدم نیاز به حضور فیزیکی، کافی است عدد یک را به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۲۹۲ ارسال کنند.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با اشاره به اینکه متقاضیان بعد از ارسال پیامک، یک تخفیف معتبر را دریافت می‌کنند که با آن می‌توانند تا پایان سال به کتابخانه‌های عمومی استان سمنان مراجعه و عضویت خود را تکمیل کنند اظهارداشت: این روش ثبت نام برای مقابله با ازدحام و حضور فیزیکی داوطلبان در کتابخانه‌ها همزمان با شیوع ویروس کرونا گرفته شده است.

 

وی با بیان اینکه ۵۳ کتابخانه نهادی و ۱۸ کتابخانه مستقل و مشارکتی در استان سمنان وجود دارد که داوطلبان در شهرها و روستاها می‌توانند در آنها عضویت داشته باشند، بیان کرد: در ایام کرونا فعالیت‌های ترویجی مطالعه و کتابخوانی توسط این اداره کل در بستر مجازی و با حضور کتابداران در حال برگزاری است و داوطلبان می‌توانند از این برنامه‌ها نیز استفاده کنند.

کد خبر 1030833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha