۳۰ خانواده نیازمند در بروجن از بسته ‌های همدلی اهالی مسجد بهره‌ مند شدند

زمانی گفت: چهارمین مرحله از بسته‌های گوشت متبرک قربانی به همراه اقلام معیشتی به همت اعضای کانون فرهنگی هنری ضحی مسجد امام حسن مجتبی (ع) بروجن بین ۳۰ خانواده نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

«آیدا زمانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: چهارمین مرحله از بسته ‌های گوشت متبرک قربانی به همراه اقلام معیشتی به همت اعضای کانون فرهنگی هنری ضحی مسجد امام حسن مجتبی (ع) بروجن بین ۳۰ خانواده نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ضحی مسجد امام حسن مجتبی (ع) بروجن ادامه داد: بسته‌ های گوشت متبرک قربانی با حمایت موسسه حضرت خدیجه (س) شهر قم، برنامه تلویزیونی سمت خدا و همکاری ستاد کانون‌ های فهمای استان تهیه شده است.

 

وی ابراز کرد: بر این اساس بسته ‌های گوشت متبرک قربانی و اقلام معیشتی با همکاری فعالان کانون فرهنگی هنری ضحی بین خانواده‌ های نیازمند که از قبل شناسایی شده اند توزیع شد.

 

زمانی با عنوان اینکه پیش از این نیز طی سه مرحله بسته ‌های همدلانه با هدف کمک‌های مومنانه بین خانواده ‌های نیازمند توزیع شده است، افزود: ۲ مرحله از آن به صورت ذبح قربانی و یک مرحله نیز توزیع به صورت گوشت بسته‌ بندی شده بین نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ضحی مسجد امام حسن مجتبی (ع) بروجن ادامه داد: اعضای این کانون از ابتدای شیوع ویروس کرونا اقدام به تهیه و توزیع بسته های معیشتی، ضدعفونی و گندزدایی مسجد و معابر، تهیه و توزیع ماسک و مواد شوینده و بهداشتی و ضدعفونی کننده بین نیازمندان کرده اند و این اقدامات تا ریشه کن شدن ویروس کرونا تداوم خواهد داشت.

 

زمانی افزود: این فعالیت ها با همکاری و مشارکت همه ارکان مسجد شامل امام جماعت مسجد، هیئت امنا، پایگاه مقاومت بسیج مسجد انجام شده است.

 

کد خبر 1030900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha