دمای هوا در خراسان رضوی به شدت کاهش می یابد

بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، از بعد از ظهر امروز به تدریج با ورود سامانه ناپایدار جوی به استان شاهد افزایش ابرناکی و افزایش سرعت وزش باد خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، از بعد از ظهر امروز به تدریج با ورود سامانه ناپایدار جوی به استان شاهد افزایش ابرناکی و افزایش سرعت وزش باد خواهیم بود.

 

از فردا چهارشنبه با تقویت سامانه ناپایدار همراه با جریانات سرد شمالی، وزش باد شدید با احتمال بروز خسارت، کاهش قابل ملاحظه دما و در غالب نقاط استان بارش باران و برف پیش بینی می شود، از روز جمعه با خروج سامانه ناپایدار، انتظار جوی نسبتا آرام همراه با افزایش دمای روزانه را خواهیم داشت.

 

 طی ۲۴ ساعت گذشته فریمان با کمینه دمای ۶-درجه سانتیگراد سردترین و مه ولات با بیشینه دمای ۱۹ درجه سانتیگراد گرم ‎ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند، در این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای شهر مشهد به ترتیب صفر و ۱۱ درجه سانتیگراد بوده است.

 

همچنین آسمان امروز سه شنبه شهرستان مشهد، صاف تا قسمتی ابری گاهی افزایش سرعت وزش باد در اواخر وقت افزایش ابرپیش بینی می شود، دمای هوای امروز مشهد در گرم ترین زمان ۱۴ درجه سانتیگراد که در سردترین زمان به صفر درجه کاهش خواهد یافت.

کد خبر 1030901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha