اجرای طرح عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی فارس به مناسبت ولادت حضرت علی (ع)

منوچهری گفت: همزمان با ایام ولادت امیرالمومنین حضرت علی (ع)، طرح عضویت رایگان در روزهای ۶ و ۷ اسفند جاری در کتابخانه های عمومی فارس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح الله منوچهری»، بعد از ظهر امروز (سه شنبه 5 اسفند) با تبریک  ولادت حضرت علی (ع) به خبرنگاران گفت: کتابخانه های عمومی استان فارس به مناسبت این میلاد فرخنده عضو رایگان می پذیرند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی فارس افزود: همزمان با ایام ولادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) و روز پدر، طرح عضویت رایگان در روزهای 6 و 7 اسفند جاری در کتابخانه های عمومی فارس برگزار می شود.

وی اضافه کرد: به دلیل لزوم رعایت نکات بهداشتی کرونا، عضویت سراسری تنها در روزهای یاد شده و به صورت غیرحضوری است و علاقمندان با ارسال عدد 1 به سرشماره 50002929 می توانند درخواست عضویت خود در کتابخانه های عمومی را ثبت کنند.

منوچهری اعلام کرد: پس از پایان این مهلت ثبت نام، کد تخفیف در اختیار علاقمندان نیز قرار خواهد گرفت و داوطلبان می توانند تا پایان سال 99 با حضور در نزدیکترین کتابخانه عمومی محل زندگی یا برقراری تماس تلفنی با کتابخانه های عمومی و ارائه کد تخفیف، عضویت یکساله کتابخانه های عمومی را به صورت رایگان دریافت کنند.

کد خبر 1030912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha