تکریم خانواده های شهدا زمینه ساز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

تولیده با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران و کارکنان این سازمان، بدون واسطه با شهدا، یادگاران شهدا و دفاع مقدس در ارتباط هستند، گفت: تکریم خانواده های معزز شهدا موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در  سفز یه شهرستان آبدانان  و دیدار با حجت الاسلام و المسلمین « محمد سوری» امام جمعه آبدانان،با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، بررسی فعالیت های بنیاد شهرستان آبدانان از مهمترین اهداف این سفر است.

 

« اسدالله تولیده» با بیان اینکه در این سفر مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری شهرستان آبدانان به ویژه در حوزه درمان مورد بررسی قرار خواهد گرفت، افزود: پایش سلامت ایثارگران در نقاط و روستاهای محروم شهرستان آبدانان توسط تیم تخصصی جهادی و با استفاده از ظرفیت موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار استان ایلام انجام خواهد شد.

 

 امام جمعه آبدانان نیز  در این دیدار اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران و کارکنان این سازمان، بدون واسطه با شهدا، یادگاران شهدا و دفاع مقدس در ارتباط هستند و خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران، کار خیر است.

 

حجت الاسلام سوری با بیان اینکه  بنیاد یک مکان مقدس است چرا که هم نام شهید را بر خود دارد و هم یاد و نام شهدا سرلوحه فعالیت های این سازمان است، گفت: خدمات مجموعه بنیاد ماندگار است و قطعاً کارکنانش مأجور خواهند بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در ادامه این سفر با خانواده های معظم شهیدان والامقام «صارم طهماسبی»، «خیرالله صیدی» و «داریوش رضائی نژاد» و جانبازان گرانقدر «اسدالله رضائی»، «ولی الله یاری»، «مراد مرادی»، «حسین محمدی» و مرحوم «عبدالکریم نیکخواه» دیدار و از مقام والای ایشان تجلیل کرد.

 

اسدالله تولیده در این دیدارها که سیروس مراد حاصلی فرماندار آبدانان را نیز به همراه داشت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک اعیاد ماه رجب، اظهار کرد: مردم آبدانان همواره در برنامه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، فعال و یاور بنیاد بوده اند.

 

وی در دیدار با خانواده معظم شهید والامقام حاج صارم طهماسبی، وصف شهید صارم را در کلام بسیار سنگین عنوان کرد و گفت: شهید حاج «صارم طهماسبی» در دوران پیش از انقلاب یکی از یاران امام و انقلاب بود و پس از آن نیز دوشادوش شهید چمران، در آنسوی مرزهای این سرزمین جهاد کرد و در خوزستان، کردستان نیز مردانه جنگید اما تا پایان عمر هیچگاه در اراده آهنین این مرد بزرگ، ذره ای تردید و خللی وارد نشد.

 

تولیده با تاکید بر اینکه بر همه واجب است که خانواده های معظم شهدا را تکریم کنند، تصریح کرد: همه آحاد جامعه از مسئولان تا مردم بايد خالصانه خدمت‌گزار ایثارگران باشند و همواره در مقام تكريم و تجليل آنها برآييم، چرا که تکریم این قشر عزیز، موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

 

کد خبر 1030914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha