کانون «امام صادق (ع)» میزبان عاشقان مولا علی (ع) در سالروز تولد مولد کعبه

صادقی گفت: همزمان با سالروز میلاد حضرت علی (ع)، آیین جشن و سرور به میزبانی کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» برگزار می شود.

«جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک میلاد مسعود مولای متقیان حضرت علی (ع)، گفت: اجرای برنامه های مناسبتی همچون اعیاد و موالید ائمه اطهار (ع) از ضروریات امروز جامعه بوده که کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» پیشگام در این عرصه است.
 

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» افزود: همزمان با میلاد حضرت مولی الموحدین حضرت علی بن ابیطالب (ع)، آیین جشن و سرور با اجرای برنامه های متنوع در این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

وی به تشریح این برنامه پرداخت و عنوان کرد: سخنرانی امام جماعت مسجد در وصف سجایای اخلاقی و ویژگی های منحصر به فرد مولای متقیان، مولودی خوانی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در مدح این امام همام از جمله برنامه های این ویژه برنامه جشن و سرور است.

 

صادقی ادامه داد: همچنین اجرای سرود بچه های مسجد در وصف مولود کعبه، اهدای جایزه و پذیرایی به شرکت کنندگان از دیگر برنامه های ویژه برنامه سالروز میلاد امام علی بن ابیطالب (ع) در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» است.

 

وی به زمان برگزاری این ویژه برنامه جشن و سرور اشاره کرد و گفت: این آیین روز چهارشنبه ششم اسفند ماه همراه با نماز مغرب و عشا درکانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» با دعوت از بچه های مسجد، نمازگزاران و اهالی محله برای شرکت در این محفل معنوی، اظهار داشت: رعایت شیوه نامه های بهداشتی همچون استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی از الزامات حضور در این مراسم است.

 

به گزارش شبستان، اجرای ویژه برنامه جشن و سرور در سالروز میلاد امام علی (ع) در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» انجام می شود.

کد خبر 1030994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha