اجرای طرح ضیافت علوی با توزیع بیش از ۱۳ هزار پرس غذای گرم در قزوین

حق شناس گفت: طرح ضیافت علوی با توزیع بیش از ۱۳ هزار پرس غذای گرم در بین خانواده های نیازمند استان قزوین اجرا می شود.

«محسن حق شناس» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: یکی از برنامه هایی که از ایام میلاد نور (10 رجب برابر با ولادت امام جواد (ع) تا 13 رجب ولادت امیرالمومنین) آغاز و تا پایان سال اجرا می شود توزیع بیش از 3 هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند است.

 

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در استان قزوین ادامه داد: این اقدام با کمک خیران و برخی نهادها صورت می گیرد که بخشی از بسته های معیشتی در این ایام توزیع می شود و بخشی دیگر هم تا شب عید در بین خانواده های نیازمند توزیع خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: البته موضوع توزیع بسته های معیشتی و دستگیری از مستمندان بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مواسات و کمک مومنانه توسط بنیاد بین المللی غدیر در دستور کار قرار گرفت و این موضوع تا پایان سال جزو برنامه های بنیاد است.

 

حق شناس خاطر نشان کرد: اقدام دیگر بنیاد غدیر در استان اجرای طرح ضیافت علوی است که در این برنامه غذای گرم در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود که بیش از 13 هزار پرس غذای گرم در استان در بین این خانواده ها توزیع خواهد شد.

 

وی یادآور شد: این برنامه با مشارکت خیران اجرا می شود و هدف گذاری ما 13 هزار پرس غذای گرم بوده ولی گزارش ها نشان می دهد مشارکت بالاتر بوده و بیش از این تعداد غذای گرم در بین خانواده های نیازمند توزیع خواهد شد.

کد خبر 1030995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha