همه محورهای مواصلاتی و کوهستانی گیلان باز است

مرادی با بیان اینکه در محورهای کوهستانی گیلان پنج تا ۱۰ سانت برف به زمین نشسته است گفت: همه محورهای مواصلاتی و کوهستانی گیلان باز است.

«فریبرز مرادی» امروز (چهارشنبه، ۶ اسفند) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به آماده باش کامل راهداران در محورهای مواصلاتی گیلان اظهار کرد: با بارش باران و برف که از شب گذشته در گیلان آغاز شده، همه محورهای گیلان باز است و محورهای کوهستانی سفید پوش شده است.

 


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه ۵ تا ۱۰ سانت در حال حاضر در محورهای کوهستانی استان برف باریده است گفت: محور اسالم - خلخال پنج سانت و محور پونل - خلخال ۵ سانت، محور بلوردکان - خصیب دشت پنج سانت، محور سیاهکل - دیلمان پنج - ۱۰ سانت، گردنه حیران پنج تا ۱۰ سانت، محور بهارستان - آقچای پنج سانت برف باریده و هیچ محوری با تلاش راهداران بسته نیست.‌



وی خاطر نشان کرد: هموطنان از سفرهای غیرضروری بپرهیزند و در صورت تردد در محورهای برفی از تجهیزات ایمنی همچون زنحیزه چرخ استفاده کنند.



مرادی اذعان داشت: ۶۰ اکیپ راهداری با ۵۴۵ راهدار در آماده باش کامل قرار دارند.

 


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان تصریح کرد: ۳۵۱ انواع ماشین آلات سبک و سنگین در جاده های استان آماده خدمات رسانی با بحران برف احتمالی پیش رو قرار دارند. 

کد خبر 1031001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha