برگزیدگان دومین جشنواره سرود سردار آسمانی معرفی شدند

مدیرستادکانون های مساجد استان کرمان با اشاره به ارسال بیش از ۴۰۰ اثر به دومین جشنواره سرود سردار آسمانی، این میزان استقبال از جشنواره را خوب توصیف و بیان کرد: تجلیل از برگزیدگان جشنواره بنا به شرایط کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.

حجت الاسلام مصطفی گرجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛  با اشاره به ارسال بیش از ۴۰۰ اثر به دومین جشنواره سرود سردار آسمانی، این میزان استقبال از جشنواره را خوب توصیف و بیان کرد: تجلیل از برگزیدگان جشنواره بنا به شرایط کرونا به صورت مجازی برگزار و ارسال جوایز از طریق پست انجام می شود.

 

 

مدیرستادهماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان گروه اول سرود در رده سنی بالای ۱۸ سال را کانون فرهنگی هنری مهدیه از استان اصفهان اعلام کرد و گفت: در این رده سنی به دلیل تعداد کم آثار ارسال شده تنها یک برگزیده معرفی شد.

 

 

وی رتبه های اول تا سوم در رده سنی زیر ۱۸ سال را به ترتیب کانون های فرهنگی هنری انگیزه، آفرینش و یاوران حضرت مهدی(عج) از استان های خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری و مازندران نام برد و افزود: در بخش کلیپ هم کانون های فرهنگی هنری غدیر، امام حسن مجتبی علیه السلام و شهدای لارستان از استان های یزد، یزد و فارس حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

 

 

آهنگسازان برتر در این دوره از جشنواره محمدرضا نیک فر و محمدمهدی افتخار از کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق علیه السلام از استان فارس، رتبه برتر تک خوان از گروه سرود کانون فرهنگی هنری غدیر استان یزد و مربیان برتر در رده سنی بالای ۱۸ سال سعید عنایتی از استان اصفهان و  در رده سنی زیر ۱۸ سال محمدرضا ولی پور از استان مازندران هستند.

کد خبر 1031041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha