ایجاد ۱۲ پایگاه ثابت به مناسبت جشن نیکوکاری در گالیکش

کریمیان گفت: به مناسبت جشن نیکوکاری ۱۲ پایگاه ثابت و ۲۳۸ پایگاه سیار در شهرستان گالیکش پیش بینی شده است.

«علیرضا کریمیان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: کمیته امداد هرساله در آستانه سال نو با برگزاری جشن نیکوکاری نسبت به تامین مایحتاج شب عید خانواده های نیازمند و مددجویان کمیته امداد اقدام می کند.

 

رئیس کمیته امداد گالیکش ادامه داد: امسال کمیته امداد شهرستان گالیکش با شعار «عیدی برای همه» نسبت به جمع آموری کمک های نقدی و غیرنقدی خیران و مردم مومن شهرستان گالیکش اقدام می کند.

 

کریمیان ابراز داشت: به مناسبت جشن نیکوکاری 12 پایگاه ثابت و 238 پایگاه سیار پیش بینی شده است و 268 نفر نیز مسئولیت جمع آوری وجوهات نقدی و غیرنقدی مردم مومن این شهرستان را برعهده خواهند داشت.

 

وی متذکر شد: شهروندان گالیکشی نیز می توانند از طریق واریز وجوهات نقدی خود به شماره کارت 6037997999122760 در جشن نیکوکاری مشارکت کنند.

 

رئیس کمیته امداد گالیکش ابراز داشت: همچنین شهروندان گالیکشی می توانند به منظور تحویل کمک های غیرنقدی خود به پایگاه های جشن نیکوکاری و مراکز کمیته امداد در شهرستان مراجعه کنند.

 

کریمیان با بیان اینکه در روز 13 اسفند با آغاز جشن نیکوکاری زنگ نیکوکاری به صورت مجازی در شبکه شاد به صدا در می آید، افزود: خیران می توانند از طریق شماره تماس 35836922 برای مشارکت در جشن نیکوکاری اقدام کنند.

 

کد خبر 1031087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha