تردد خودروهای غیربومی به دهلران با دقت کترل می شود

عسگری با بیان اینکه روند کنترل تردد خودروهای بومی و غیربومی به شهرستان تا دوازدهم اسفندماه بر اساس مصوبه ستاد کرونای استان ادامه دارد، گفت: شهروندان دهلرانی از تردد غیرضرور به استان خوزستان خودداری کنند.

فرماندار دهلران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران با بیان اینکه طرح کنترل تردد و ورود و خروج خودروها با جدیت در حال انجام است. اظهار کرد: ظرف سه روز گذشته از ورود و خروج ۷۰۰ دستگاه خودروی بومی و غیربومی به این شهرستان جلوگیری شده است.

 

«مجید عسگری» افزود: روند کنترل تردد  خودروهای بومی و غیربومی به شهرستان تا دوازدهم اسفندماه بر اساس مصوبه ستاد کرونای استان ادامه دارد و در صورت نیاز و بر اساس شرایط احتمال تمدید این مدت نیز وجود دارد.

 

وی با تاکید بر اینکه شهروندان از تردد غیرضرور به استان خوزستان خودداری کنند، گفت: نیاز است مردم بخاطر سلامت خود از تردد به استان خوزستان با توجه به پیک موج چهارم کرونا در این استان خودداری کنند و در این زمینه با ستاد کرونای شهرستان همکاری کنند تا شاهد قطع زنجیره کرونا باشیم.

 

فرماندار دهلران یادآور شد: ستاد کرونای شهرستان پای کار هستند و همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی وفاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک لازمه موفقیت در مبارزه با کروناست.

 

وی سلامت مردم را خط قرمز مسئولان و ستاد کرونای شهرستان عنوان کرد و افزود: مبتلایان به ویروس کرونا که تحت نظر پزشک هستند در قرنطینه بمانند تا از این شرایط عبور کنیم و پایان سال خوبی داشته باشیم.

 

فرماندار شهرستان مرزی دهلران با تاکید بر ضرورت دوری از تجمعات، خاطرنشان کرد: پرهیز از دور همی های خانوادگی، تجمعات عزا و عروسی از مواردی هستند که باید به جد توسط مردم در راستای مبارزه با کرونا مد نظر باشند.

کد خبر 1031127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha