طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی اجرا می شود

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل گفت: طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی همزمان با سالروز میلاد حضرت علی (ع) در سراسر کشور اجرا می شود.

«پروانه رضاقلیزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی همزمان با سالروز میلاد حضرت علی (ع) در سراسر کشور اجرا می شود.

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل تصریح کرد: علاقمندان به حوزه کتاب و کتابخوانی می توانند در روزهای 6 و 7 اسفندماه با ارسال عدد 1 به شماره 50002929 در این طرح ثبت نام کنند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: این کد تخفیف معتبر برای عضویت در کتابخانه های عمومی تا پایان سال ۹۹ در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

 

رضا قلیزاده با اشاره به اینکه این طرح با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اجرا می شود، افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا متاسفانه فعالیت های ترویج کتابخوانی کاهش یافته و خانواده ها باید نسبت به این نگرانی ها واکنش متناسب تری داشته باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: کتابخوانی فقط یک مسئله ساده نیست بلکه می تواند هویت فرهنگی و اجتماعی افراد را تحت تاثیر قرار دهد از این رو والدین باید نسبت به انس فرزندان با کتاب اهمیت بیشتری دهند.

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اعلام داشت: در این روزهای بیماری که توصیه پزشکان به در خانه ماندن است، کتاب یک دلمشغولی خاصی را به افراد خانواده می تواند بدهد و والدین باید از این مسئله به خوبی بهره مند شوند.

کد خبر 1031135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha