پویش مردمی شادمانه های میلاد امام علی(ع) در خراسان شمالی راه اندازی شد

دبیر بنیاد بین المللی غدیر در خراسان شمالی از راه اندازی پویش مردمی شادمانه های میلاد امام علی(ع) در استان خبر داد.

«عبدالله محمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد، گفت: به مناسبت هزارو چهارصد و شصت و پنجمین سالروز میلاد مولای متقیان، پویش مردمی شادمانه های میلاد امام علی(ع) در خراسان شمالی راه اندازی شد.

 

دبیر بنیاد بین المللی غدیر در خراسان شمالی افزود: در این پویش با همکاری حوزه علمیه استان در پنج شهرستان یک هزار و 465 اطعام برای نیازمندان تهیه خواهد شد.

 

وی بیان کرد: یک هزار و 465 کتاب در خصوص امیرالمومنین(ع) نیز به همین مناسبت بین مردم توزیع خواهد شد.

 

محمدی توزیع 1465 بسته شکلات، نصب 1465 پرچم «یاعلی» بر سردرب منازل، ختم 1465 ذکر صلوات جهت رفع بلایا در خانواده و قرائت 1465 زیارت امین الله در خانواده را از دیگر برنامه های این پویش عنوان کرد.

 

وی افزود: علاقه مندان به مولا علی(ع) جهت مشارکت در این طرح به شماره 50005777800 اعلام آمادگی کنند.

 

دبیر بنیاد بین المللی غدیر در خراسان شمالی در ادامه از برگزاری "محفل ادبی سخن" به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی(ع) خبر داد و گفت: علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند به آدرس https://www.skyroom.online/ch/nahaad/nkhorasanpl  مراجعه کنند.

 

محمدی همچنین از برگزاری مسابقه کتابخوانی "علی شناسی" با همکاری نهاد کتابخانه های خراسان شمالی از کتاب "علی کیست؟ " خبر داد و افزود: افراد می توانند جهت دریافت کتاب و سوالات به کتابخانه های عمومی سراسر استان مراجعه کنند.

 

وی بیان کرد: مهلت ارسال پاسخنامه تا 25 اسفند ماه سال جاری خواهد بود.

 

کد خبر 1031148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha