خیرین كتابخانه‌ساز سفیران گمنام توسعه فرهنگی جامعه هستند

حسین‌زادگان با اعلام اینکه توسعه بدون حمایت خیران و مردم اتفاق نمی افتد، افزود: خیرین كتابخانه ساز، سفیران گمنام توسعه علمی و فرهنگی جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، «احمد حسین‌زادگان» امروز(۶ بهمن) در مراسم کلنگ‌زنی اولین کتابخانه سبز ایران در ساری با قدردانی از نگاه حسینی خیر نیک اندیش استان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی که همواره منشا خیر و برکت در استان هستند، اظهار کرد: اتفاقات خوبی در حوزه کتابخوانی و کتابخانه‌سازی در سال‌های اخیر با تلاش اداره کل کتابخانه های عمومی استان و همکاران اداره کل افتاده است که جای قدردانی دارد.

 

استاندار مازندران با اشاره به اینکه در بخش کتابخانه‌سازی کمک‌های اعتبارات دولتی 47 درصد رشد داشته‌ایم، بیان کرد: با کمک خیران و مدیران دستگاه‌ها،  رویکرد فرهنگی بهتری نسبت به سنوات گذشته در حوزه کتابخوانی و کتابخانه‌سازی  در استان را شاهد هستیم.

 

وی با اعلام اینکه توسعه بدون حمایت خیران و مردم اتفاق نمی افتد، افزود: خیرین كتابخانه ساز، سفیران گمنام توسعه علمی و فرهنگی جامعه هستند.

 

حسین زادگان با اشاره به اینکه انتخاب دانشنامه تبرستان و مازندران بعنوان کتاب سال جمهوری اسلامی و شایسته تقدیر یک رویداد بزرگ برای استان است، بیان کرد: تببین اهمیت و تاثیر تعیین کننده نقش خیرین توسط دستگاه های فرهنگی و رسانه ها یک ضرورت مهم است.

 

وی گفت: افزایش اقبال و رویکرد فرهنگی مردم به کتابخوانی و کتابخانه‌سازی در مازندران موجب خرسندی است.

 

کد خبر 1031154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha