جشنواره فرهنگی هنری نماز با عنوان«معراج» در زنجان برگزار می شود

احمدخانی از برگزاری جشنواره فرهنگی نماز در بخش‌های مجازی، ادبی و هنری و با موضوع جلوه‌های نماز در دوران دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در جلسه شورای اقامه نماز استان زنجان اظهار کرد: نخستین جشنواره فرهنگی، هنری و پژوهشی نماز با عنوان «معراج» در زنجان برگزار می شود.

 

محمدربیع احمدخانی با اشاره به اینکه این جشنواره یکی از برنامه‌های کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان محسوب می‌شود، ادامه داد: ۷۰ برنامه در راستای کنگره 3535 شهید استان زنجان پیش بینی شده است.

 

وی با تاکید براینکه یک میلیون نفر جامعه هدف جشنواره فرهنگی نماز هستند که به صورت مجازی برگزار می‌شود، یادآور شد: این جشنواره از بهمن ماه امسال آغاز شده است.

 

احمدخانی خاطرنشان کرد: این جشنواره خردادماه سال آینده برگزار و تولید آثار فاخر و ارزشمند با موضوع نماز و نیایش از مهمترین بخش‌های این جشنواره است.

 

به گفته وی، جشنواره فرهنگی نماز در بخش‌های مجازی، ادبی و هنری برگزار می‌شود و تجلیل از فعالان عرصه نماز و تجلیل از آثار ارائه شده در زمینه جلوه‌های نماز در دوران دفاع مقدس از مهمترین بخش‌های این جشنواره محسوب می‌شود.

 

رئیس کارگروه فرهنگی استانداری زنجان نیز در ادامه با اشاره به تشکیل کارگروه ساماندهی مساجد و نمازخانه‌های بین راهی در استان زنجان گفت: این کارگروه نحوه ارائه خدمات به مردم در سفر به ویژه سفرهای نوروزی و تابستانی را مورد بررسی قرار می دهد.

 

علی جعفری از تشکیل تیم بازرسی برای بازرسی وضعیت نمازخانه‌های بین راهی استان خبر داد و گفت: این تیم ها امسال در دو فاز امسال همه نمازخانه‌های بین راهی را بازرسی کردند.

 

وی با یادآوری اینکه نمازخانه سرخه دیزج شهرستان طارم تا پایان سال تحویل بهداری برای ارائه خدمات به مردم می‌شود، افزود: مشکلات مسجد امام خمینی (ره) در خروجی شهرستان خدابنده حل شده است و قرار است هفت پروژه نیمه تمام در هفته آینده به میراث فرهنگی زنجان برای ارائه خدمات به مردم تحویل داده شود.

 

 

کد خبر 1031198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha