می توانیم با سپاه به عنوان حافظ موجودیت انقلاب اسلامی همکاری داشته باشیم

کلائی گفت:امروز شهرداری به عنوان دستگاه خدمت رسان به مردم به همراه دستگاه هایی که کنار ما هستند، می توانیم با سپاه پاسداران به عنوان حافظ موجودیت انقلاب همکاری داشته باشیم و دستاوردهایی که قاطعانه می توانم بگویم بی نظیر است را انجام دهیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد رضا کلائی» امروز (۶ اسفند) در مراسم بهره برداری رسمی از بیش از ۵۰۰۰ هزار پروژه در حوزه اقتصاد مقاومتی گفت: به جرات می توان ادعا کرد، وضعیتی که مشهد مقدس و استان خراسان رضوی در حال حاضر با آن مواجه است یک الگو برای خدمت رسانی به مردم است و این الگو چیزی است که جامعه به آن نیاز دارد و در واقع درآن منویات مقام معظم رهبری درخصوص توجه به معیشت مردم، توجه به اقتصاد مقاومتی، توجه به موضوع فرهنگی و اجتماعی در یک الگو قابل تعمیم درحال انجام است.

 

شهردار مشهد با بیان اینکه در کنار پروژه های متعددی که امروز به بهره برداری رسید، پروژه های بسیار زیاد دیگری نیز در حال اجرا است، اظهارکرد: همه اینها حاکی از یک نگاه راهبردی ناشی از برگشت به ارزش های انقلاب اسلامی است که یکی از آنها خدمت بی منت به مردم و اولویت دادن به خدمت به مردم و توجه به عناصری است که امروز مورد نیاز انقلاب اسلامی است.

 

وی تصریح کرد: اینکه امروز شهرداری به عنوان دستگاه خدمت رسان به مردم به همراه دستگاه هایی که کنار ما هستند، می توانیم با سپاه پاسداران به عنوان حافظ موجودیت انقلاب اسلامی همکاری داشته باشیم و دستاوردهایی که قاطعانه می توانم بگویم بی نظیر است انجام دهیم، حاصل یک نگاه راهبردی است.

 

کلائی با بیان اینکه اکنون نگاه گذشته اصلاح شده و تغییر کرده است، اظهارکرد: وقتی گفته می شود مشهد مقدس، این تقدس صرفا خاص حرم حضرت رضا(ع) نیست، زیرا صاحب این حرم بخلی ندارد همه این سرزمین را از تقدس خودش بهره مند کند، مناطق کم برخوردار شهر نیز مقدس هستند.

 

شهردار مشهد با اشاره به اینکه در موضوع معتادان متجاهر شهرداری مشهد و سپاه وظیفه ای ندارند، خاطرنشان کرد: اما با وجود این مسئله، درحال حاضر شهرداری مشهد و سپاه با همکاری هم و تحت مدیریت ستاد حاشیه شهر و آیت الله علم الهدی در حال ساخت یک اردوگاه بسیاربزرگ، همان چیزی که خواسته مقام معظم رهبری به عنوان الگوی اردوگاه بود، هستیم تا به معتادان تنها در حوزه پزشکی و ترک کردن نگاه نشود، بلکه در این اردوگاه معتادان درکنار ترک اعتیاد کار هم یاد بگیرند و به آغوش خانواده و جامعه برگردند.

 

وی ادامه داد: اینکه سپاه می آید اراضی که اقدامات فرهنگی درآن انجام می شود را در اختیار همه مردم شهر قرار می دهد، در ساماندهی مسیل و محله اسماعیل آباد با مدیریت شهری همکاری می کند، بیش از ۱۰۰۰ خانه افراد تنگدست با همکاری مدیریت شهری و سپاه بازسازی می شود و در طرح مواسات با مدیریت آیت الله علم الهدی و دبیری مساجد دستگاه های مختلف بیش از پنج برابر آن چیز که تعیین شده بسته معیشتی توزیع می شود همه اینها حاصل همین نگاه راهبردی است.

 

کلائی با بیان اینکه در کنار فعالیت های فرهنگی و اجتماعی جایی هم که نیاز به کار تخصصی است و سپاه در کنار مدیریت شهری فعال است، اظهارکرد: در حال حاضر بسیاری از کارهای بزرگ را زیر مجموعه های سپاه در مشهد در دست اجرا دارند، از جمله احداث خطوط قطار شهری مشهد با بیش از ۵۰۰۰هزار میلیارد تومان هزینه و تقاطع چهار سطحی آزادگان که توسط قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در حال کار است.

 

شهردار مشهد افزود: شهرداری مشهد در چارچوب رویکرد یک حاشیه کمتر صدها فرصت بیشتر با تمرکز بر شهرک های شهید رجایی و با هنر پروژه های بزرگی را در دست اجرا دارد که قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در این پروژه ها مشغول کار است.

 

وی اضافه کرد: در مجموع پروژه های ما با قرارگاه در سطح شهر مشهد بالغ بر ۷۰۰۰ میلیارد تومان هدف گذاری شده است که این ناشی از همان نگاه راهبردی است، در موضوع ساماندهی کشف رود و درختکاری بالغ بر ۳۰۰هکتار از اراضی حاشیه کشف،در احداث سالن های ورزشی و بسیاری از حوزه های دیگر شاهد همکاری هستیم، که این همکاری و نگاه است که نقش حفاظت از انقلاب اسلامی سپاه را در تعامل با سایر دستگاه ها نشان می دهد، لذا در حوادث سال گذشته می بینیم که مشهد در آرامش و امنیت کامل قرارداشت و این را مردم می فهمند و می دانند.

 

 

کد خبر 1031268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha