جنگ نرم دشمن برای تخریب جایگاه پدر در خانواده/ ترویج سبک زندگی اسلامی بر مبنای نهج البلاغه

ارشاد گفت: از هفته آینده سلسله مطالب سبک زندگی اسلامی بر مبنای نهج البلاغه در سایت حوزه علمیه امام صادق(علیه السلام) گرگان بارگزاری می شود.

«حمید ارشاد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های جشن میلاد امیرالمومنین علی (علیه السلام) به منظور حفظ سلامتی مردم به صورت حضوری برگزار نمی شود.

 

مسئول هماهنگی بنیاد بین المللی غدیر در گلستان بابیان اینکه دشمنان با جنگ نرم و شبیخون فرهنگی کانون خانواده و جایگاه پدر را نشانه گرفتند، افزود: این روزها در قالب جنگ نرم شاهد آن هستیم که با شعر، طنز و کلیپ در فضای مجازی جایگاه پدر و شانیت والای پدر در خانواده مورد هجمه قرار گرفته است.

 

ارشاد با اشاره به جایگاه پدر در نزد اسلام متذکر شد: خانواده ها باید به این مسئله توجه داشته باشند و نباید با نشر این طنزها و کلیپ هایی آب به آسیاب دشمن بریزند.

 

وی  به الگوگیری از امیرالمومنین (علیه السلام) اشاره کرد و افزود: زندگی و شخصیت امیرالمومنین علی (علیه السلام) در چند بعد می توانیم مورد بررسی قرار دهیم، این امام همام هم ولی بود، هم امام بود و هم آنکه همسر و پدر نمونه بود.

 

مسئول هماهنگی بنیاد غدیر در گلستان  ابراز داشت: بسیاری از ابعاد و شخصیت امیرالمومنین علی (علیه السلام) را می توانیم با رجوع به نهج البلاغه دست پیدا کنیم.

 

ارشاد متذکر شد: در این راستا و برای اینکه بتوانیم سبک زندگی اسلامی را بر مبنای نهج البلاغه نشر دهیم در بخش خواندنی های سایت مدرسه علمیه امام صادق (علیه السلام) گرگان به صورت سلسله وار مطالبی را ارائه خواهیم کرد.

 

وی گفت: علاقمندان می توانند برای دریافت این مطالب به سایت مدرسه علمیه امام صادق (علیه السلام) گرگان به نشانی www.emamsadegh.ir مراجعه کنند.

 

کد خبر 1031290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha