کتابخانه عمومی شهدای برکت در دشت عباس دهلران افتتاح می شود

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام از افتتاح کتابخانه عمومی شهدای برکت در دشت عباس دهلران همزمان با با روز میلاد با سعادت حضرت علی(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، « سمیه حیدری» در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: روز پنجشنبه هفتم اسفندماه 1399 همزمان با روز میلاد با سعادت حضرت علی(ع)، کتابخانه عمومی شهدای برکت دشت عباس افتتاح می شود.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام تصریح کرد: کتابخانه عمومی شهدای برکت دشت عباس با همکاری بنیاد برکت و از نوع تیپ 2 روستایی با زیربنای 220 متر مربع و اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 150 میلیون ریال شامل 3 میلیارد و 650 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای و یک میلیارد و پانصد میلیون ریال از محل اعتبارات حمایتی بنیاد برکت، احداث شده است.

 

وی افزود: این کتابخانه شامل بخش های مخزن، سالن مطالعه، بخش کودک و بخش نشریات می باشد و تجهیز آن به همت این اداره کل انجام گرفته است.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام  تصریح کرد: همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی، با حضور بهزاد علیزاده، نماینده مردم شهرستان های دهلران، آبدانان و دره شهر در مجلس شورای اسلامی و مجید عسکری، فرماندار شهرستان دهلران افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

کد خبر 1031313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha